אבטחה

SIH הנה אחת מחברות האבטחה המובילות בישראל. מובילות החברה באה לידי ביטוי בניסיון ובידע מצטבר שמאפשר לחברה לספק את כל מגוון שירותי האבטחה הקיימים, תוך התמודדות עם אתגרי האבטחה המורכבים והמסובכים ביותר, וכנגד כל סוגי האיומים בישראל ומחוצה לה.

אנו ב-SIH מספקים את כל מגוון פתרונות האבטחה ובהתאמה לצורכי הלקוח, לאתגרים איתם עלינו להתמודד ותוך אפיון וזיהוי מכלול האיומים. לאחר חקירה קפדנית ומעמיקה המבוצעת בניהולו של צוות מומחים מיומן, תקבלו מאתנו סקירה מקיפה בה נציג את מכלול הפתרונות האפשריים בהתייחס למגוון האיומים והצרכים כפי שהובאו בפנינו וכפי שעלו במהלך האבחון שבצענו.

חברת SIH מציעה סל פתרונות אבטחה מקיפים הנתפרים לצורכי הלקוח ובהתאם למחקר מעמיק המבוצע על פי קריטריונים המוגדרים באופן מדויק במשותף עם הלקוח.

השירותים

שלנו

אבטחת מתקנים

אבטחת אישים

אבטחת אירועים

מוקד אבטחה

בין מגוון פתרונות האבטחה ניתן למצוא:
אבטחת מתקנים אסטרטגיים ובהם:

אבטחת מתקנים רגישים ובהם:

מוקד

אבטחה

בנוסף למגוון שירותי האבטחה אנו בחברת SIH מציעים שרותי מוקד אבטחה, שיאפשר לכם לשמור על שגרת חיים בטוחה לאורך כל שעות היממה. בין אם הנכם עובדים בפארק היי טק או גרים במתחם מגורים יוקרתי אנו בחברת SIH נדאג לבטחונכם ולמניעת ארועי פריצות, גניבות או וונדליזם. מוקדי האבטחה שלנו כוללים שימוש במכלול אמצעים טכנולוגיים מתקדמים בנוסף למאבטחים מיומנים ומקצועיים העוברים הכשרה קפדנית וריענון שוטף בכדי לשמור על כשירותם.

בין שירותי מוקד האבטחה שאנו מציעים תוכלו למצוא:

פקחי

תנועה

מערך פקחי התנועה שלנו מונה עשרות צוותים מקצועיים, מוסמכים ומוכשרים, המספקים שרותי פיקוח תנועה והכוונה בפריסה ארצית. מערך פקחי התנועה של חברת SIH פועלים בתאום ופיקוח מוקד מבצעי ותפעולי הפועל 24 שעות ביממה 6 ימים בשבוע.

פקחי התנועה מטעמנו מוסמכים לתפקידם ע"י ראש אגף התנועה במשטרת ישראל וחברת נתיבי ישראל ונושאים על דגלם את ערכי חברת SIH בקפדנות בכבוד ובאחריות.

תפקידם של פקחי התנועה הנו הכוונת תנועה במקומות ובאתרים בהם מתבצעות עבודות סלילה ו/או אחזקה של כבישים בין עירוניים. בנוסף להכוונת התנועה באחריות פקחי התנועה לדאוג לבטיחות העובדים ומשתמשי הדרך בכבישים באתרי העבודה אליהם הם מגיעים. 

פקחי התנועה שלנו ערוכים ונכונים לספק שירות הכוונה ופיקוח לכל רשויות התמרור במדינת ישראל וכמו כן לגופים פרטיים באשר הם הזקוקים לשרות פיקוח תנועה על פי חוק לרבות במקרים של דרישות מיוחדות.

גלריית

סרטונים