כך תאתרו שירותי ניקיון בצורה הנכונה

אם אתם מחפשים שירותי ניקיון אמינים ומקצועיים, הגעתם למקום הנכון. כשאנו משאירים את המשרדים שלנו, ובית העסק שלנו לבד בסוף היום עם צוות מנקים ומנקות, לא פעם עולים חששות. כלל הציוד יקר הערך שלנו נשאר לבד עם אנשים המופקדים על ניקיון העסק. בדיוק כדי להימנע מתקריות מצערות כאלו, רצוי לבחור עובדי ניקיון המגיעים מחברה שניתן לסמוך עליה. SIH-אבטחה ניקיון וכ"א בע"מ, היא החברה שאתם מחפשים. איתנו תדע שהמשרדים שלכם נמצאים בידיים הכי טובות שרק אפשר.

כל מה שרציתם לדעת על שירותי ניקיון

אנו מציעים שירותי ניקיון מקיפים וכוללים. בראש ובראשונה, אנו מציעים לבתי עסק ומשרדים צחצוח והברקת המקום, כך שתגיעו בבוקר למשרד נעים ומזמין. מעבר לכך, אנו לוקחים על עצמנו גם פרויקטים מורכבים דוגמת ניקיון בתים אחרי שיפוץ. הבלאגן והלכלוך העיקש שיש אחרי שיפוץ מצריך חברה מיומנת ואת חומרי הניקיון המיוחדים שלנו. תנו לנו לקרצף כדי שתוכלו להגיע לבית שלא נשאר בו זכר לשיפוץ. פרויקט הניקיון המורכב ביותר שאנו מבצעים הוא ניקיון בלחץ מים. ניקיון זה מתאים למשטחים מורכבים, לכלוכים נקודתיים שנמצאים בנקודה שקשה עד בלתי אפשרי לנקות ומתאים גם לשטחים גדולים. ניקיון בלחץ מים מצריך ציוד ייחודי ולא ניתן לבצע אותו לבד בבית, אלא באמצעות חברה המתמחה בכך.

יתרונות

ישנם יתרונות רבים בבחירה בחברה המציעה שירותי ניקיון. קודם כל, מדובר בדרך עבודה נוחה ומסודרת. חברה מוסדרת תוציא לכם קבלות ותוכלו לקבל הכרה על כך בשירותי המס. יתרה מכך, בעבודה עם חברה מסודרת תמיד תהיה לכם כתובת לפנות אליה. בין אם אתם מרוצים מהעובדים, או רוצים להתלונן או לשנות משהו בשירות-הנציגים שלנו זמינים אליכם. בעבודה עם חברה יש גמישות רבה בזמינים. אנו מעסיקים עובדי ניקיון איכותיים הפנויים במגוון שעות. בין אם תרצו שעובדי הניקיון יהיו איתכם לאורך היום, לדוגמה בעסק כמו בית ספר, או אולי תרצו שיהיו מנקים רק בשעות הערב, למשל בבניין משרדים- אנו מציעים את השירות הזה. אל תתפשרו על פחות מהניקיון האיכותי ביותר, פנו עוד היום לחברת SIH וצאו לדרך משותפת ונקייה מאי פעם.