אבטחה בנתב"ג

שירותי אבטחה בנתב"ג מיועדים, בראש ובראשונה, להגן על העוברים ושבים המתכננים לטוס למדינה אחרת או לחזור לארץ. במקביל לכך, על שירותי האבטחה בנתב"ג להעניק פתרונות מודיעיניים מתקדמים שימנעו את קיומן של פעולות טרור. לשם כך, יש לפנות אל חברת SIH אבטחה, ניקיון ושרותים בע"מ. אנו מעסיקים מאבטחים המחזיקים בהכשרה הרלוונטית, בעבר צבאי מלא לצד יכולת ניהול משברים מתקדמת.

שירותי אבטחה בנתב"ג

נושא האבטחה בארץ הינו חלק בלתי נפרד מהמציאות היומיומית שלנו, במיוחד כאשר מדובר באתרים אסטרטגיים. החל מתנועתם הסדירה של העוברים ושבים ועד החשש לזליגת מידע מודיעיני חשוב, המציאות המורכבת הקיימת בישראל דורשת שיתוף פעולה עם מומחי אבטחה.

כאשר מדובר בשדות תעופה – היבט האבטחה מקבל חשיבות רבה. שדות התעופה נחשבים, במקרים רבים, בתור יעד מועדף של ארגוני טרור מכל העולם. בשל כך, ישראל רואה זאת כחשיבות עליונה להגן על הנכנסים והיוצאים דרך שעריה. נמל התעופה בן גוריון, או בקיצור – נתב"ג, הינו נמל התעופה הגדול ביותר בישראל והוא משמש ציר תחבורתי בינלאומי משמעותי. בשל העובדה שעוברים דרכו כמות גדולה של אנשים – בין אם מדובר בישראלים הטסים לחו"ל ובין אם מדובר בתיירים הנכנסים לתוך הארץ, ישנו צורך בפיתוח אסטרטגיית ביטחון; אסטרטגיה שתשמור על העוברים ושבים כמו גם על העובדים בנמל תעופה זה.

אסטרטגיית פעולה זו מתבססת על מספר גורמים עיקריים הכוללים, ראשית, את העסקתם של מומחי ביטחון מקצועיים המחזיקים בהכשרה ובניסיון הרלוונטיים. בנוסף, יש לצייד מאבטחים אלו בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר; ציוד אשר יסייע להם לזהות כל פעילות חשודה המתרחשת בטרמינל, לבצע בידוק מקצועי ואף לאבטח כל נחיתה או טיסה של מטוסים ישראליים וזרים. לצד תפיסה אבטחתית זו, מומלץ להפעיל מאבטחים סמויים אשר יבדקו את רמת ערנותם של הסדרנים והמאבטחים בצמתים החשובים בנתב"ג.

אבטחה בנתב"ג – להגן על התושבים והתיירים היטב

נושא האבטחה בארץ הינו משמעותי – במיוחד כאשר מדובר בנתב"ג. בהתאם לכך, מומלץ לשתף פעולה עם SIH אבטחה, ניקיון ושרותים בע"מ. אנו מעסיקים מומחי ביטחון יוצאי שירות צבאי מלא. בנוסף, מומחים אלו מחזיקים בניסיון ובהכשרה הנדרשים לשם אבטחת אתרים אסטרטגיים. בשל כך, אנו מוסמכים להעניק את מיטב הפתרונות המתקדמים לצורך אבטחה.

עבודת אבטחה בנתב"ג

בכל מדינה יש מקומות רגישים במיוחד והדבר נכון גם לגבי ישראל. אחד המקומות הרגישים ביותר בישראל הוא נתב"ג, בהיותו נמל התעופה הראשי והגדול ביותר בישראל. בהמשך נסביר מהן המטרות של אבטחה בנתב"ג ומה הופך את עובדי SIH למועמדים האידיאליים לעבודה חשובה ומורכבת זו.

המטרות של אבטחה בנתב"ג

לכולנו ברור כשמש, שמקום כמו נתב"ג דורש אבטחה ושהיא חייבת להיות מקצועית ומיומנת בשל היותו מקום רגיש ואסטרטגי למבקשי רעתנו. אבל מהן המטרות של אבטחה זו ובמה הן שונות מסוגים אחרים של אבטחה? לפניכם ההסבר המלא:

  • אבטחת נתב"ג – בנתב"ג, בהיותו נמל התעופה העיקרי של ישראל, עוברים בכל שעות היממה  ובכל ימות השבוע אלפי אנשים. חלקם מגיעים מחו"ל חזרה לארץ, חלקם טסים מהארץ לחו"ל, חלקם מגיעים ללוות את הטסים והחוזרים וחלקם עובדים בו. אם כן, חלק עיקרי מהאבטחה של נתב"ג נועדה לאבטח את שטח שדה התעופה עצמו מכל איום שהוא ולהבטיח את הבטחון של השוהים בו
  • אבטחת ישראל – היות שחלק נכבד מהעוברים בשטחי נתב"ג הם תיירים, שנכנסים לארץ וצפויים להסתובב בכל מקום בשטחה חשוב לוודא, שהנכנסים לתוך תחומי מדינת ישראל לא יפרו את בטחון תושבי ישראל והתיירים שלה בהמשך
  • אבטחת מדינות אחרות – כפי שחשוב להבטיח את ביטחון תושבי מדינת ישראל מפני הנכנסים אליה, כך חשוב גם להבטיח את הביטחון של מדינות זרות מפני הנכנסים אליהן מישראל וזהו חלק נוסף באבטחה של שדה התעופה העיקרי שלנו

למה אנחנו מאבטחים את נתב"ג?

אבטחה בנתב"ג היא עבודת אבטחה רגישה במיוחד ולכן נשאלת השאלה: למה דווקא אנחנו? ובכן, חברת SIH היא חברה מובילה בתחום האבטחה ומה שהופך אותנו לכאלה אלו המאבטחים שלנו. זאת, מפני שאנו מקפידים להעסיק מאבטחים מהשורה הראשונה, שמקפידים לשמור על כושר שיא באופן שוטף ולשמור על מקצועיות ללא פשרות. אנו מתמחים במציאת פתרונות אבטחה מכל התחומים החל מאבטחת אישים, דרך אבטחת אירועים גדולים ועד לאבטחת מתקנים מהרגישים ביותר וביניהם – נתב"ג. כמו כן, אנו מציעים גם פתרונות אבטחה טכנולוגיים, מהמתקדמים ביותר שיש לעולם להציע כיום.