אבטחת אירועים

לחברת SIH ניסיון ומוניטין באבטחת אירועים המוניים. משחקי כדורגל, פסטיבלים, אירועי חוצות, אירועי קיץ, הופעות ענק, כל אלו הם רק חלק מהאירועים שאובטחו על ידנו. בזכות ההכנה המוקדמת, הניסיון והמיומנות, SIH תוכל להעניק לך ולאלפי המשתתפים באירוע, אפשרות ליהנות ממנו בביטחון מקסימאלי.

שירותי אבטחת אירועים

שירותי אבטחת אירועים המוניים ישמרו על ביטחונם האישי של אלפי משתתפים ויבטיחו את הנאתם המקסימלית: החל מסריקת שטח האירוע, בדיקת הנכנסים לשטח האירוע ועד טיפול בהתרעות השונות – כדי לוודא שהכול מתנהל כשורה, מומלץ לפנות אל חברת SIH אבטחה, ניקיון ושרותים בע"מ. אנו מעסיקים מאבטחים אשר עברו את ההכשרה המקיפה ביותר ומחזיקים בתעודה וברישיונות הנדרשים לביצוע העבודה. בנוסף, צוות מנהלי האירועים שלנו פועלים בדריכות, בהבנה ומתוך ניסיון רב בעת סקירת השטח, גיבוש תכנית האבטחה, שימוש באמצעי האבטחה השונים, כמו גם ניהול האירוע; ניהול הכולל, בין היתר, את ביצוע ההדרכות מול הסדרנים וצוות העובדים הנוסף לצד בקרת איכות האירוע מתחילתו ועד סופו.

אבטחת אירועים המוניים

אירועים המוניים מזמנים לתוכם אורחים רבים; משתתפים המגיעים מרחוק ומקרוב כדי להשתתף במעמד. באירועים המוניים הכוונה היא, בין היתר, לאירועי חוצות, אירועים עסקיים ואף אירועי ספורט כדוגמת משחקי כדורגל, טריאתלון ומרתון. כך או כך, מדובר באירועים אשר דורשים מלאכת תכנון מורכבת המתבססת, בראש ובראשונה, על שירותי אבטחה מקצועיים. כלומר, בפני מתכנני האירועים ניצבים תרחישים מאיימים; תרחישים הבאים לידי ביטוי בפיגועים, הפרות סדר, גניבת מידע עסקי או אחר, לצד סכנות מסוגים נוספים. לשם כך, נדרש שיתוף פעולה רחב היקף עם חברת SIH אבטחה, ניקיון ושרותים בע"מ.

חברת SIH אבטחה מחזיקה בניסיון מרשים בבניית תיקים המותאמים לכל לקוח וצרכיו. כאשר מדובר באבטחת אירועים, צוות מומחי האבטחה שאנו מעסיקים יגבש את האסטרטגיה המקיפה ביותר לשם שמירה על הסדר. היערכות זו מתבססת על עבודת הכנה מקיפה תוך שיתוף פעולה עם כוחות השיטור, ביצוע עבודות הסריקה של השטח, בדיקת כניסתם של המוזמנים ועוד. כך, בזכות פתרונות אלו, ניתן יהיה להבטיח כי כל אורח ייכנס אך ורק עם אישור ואף למנוע הפרות סדר לאורך האירוע עצמו.

מערך אבטחה זה מתבסס על בניית תכנית שטח; תכנית אותה נוציא אל הפועל בהתאם לנהלים שנקבעו בחוק רישוי עסקים ובהתאם לדרישתה של משטרת ישראל. במילים אחרות, ובין אם מדובר מרכזי אירועים וכנסים, מרכזים מסחריים, אולמות פתוחים, מגרשי כדורגל ואף שטחים אחרים בהם ישהו כמויות גדולות של אנשים ורכבים – מומחי האבטחה שלנו יכינו תיק שטח הכולל בתוכו את צילומי המעגל ההיקפי והפנימי, תצלום אמצעי האבטחה, השרטוט של המתקן לצד נושאים חשובים נוספים. כך, תוך תיאום מלא עם משטרת ישראל, אנו נאסוף את מגוון הנתונים הפיזיים והטכניים ונוכל להיערך למצבי חירום.

לצד היערכות זו, אנו אף בונים תכנית פק"מ; תכנית בה אנו מציגים דרכי התמודדות עם תרחישי חירום ואיומים שונים. לאורך גיבוש הפק"מ, אנו ממפים את סביבת המתקן, מפרטים את האיומים ואת המענה אותו נציע בזמן אמת, שיטות האבטחה השונות ומהם הכוחות השכנים. בזכות תכנית הפק"מ והשטח מומחי האבטחה שלנו יעמדו בהצלחה בכל דרישות הביטחון השונות ונתמודד עם כל תרחיש שייוצר על הצד הטוב והמקצועי ביותר.

בנוסף, אנו מעסיקים מנהלי אירועים מקצועיים; מנהלים אשר מתאמים את כל התשתית הלוגיסטית עבור האירועים, מתאימים את כמות כוח האדם הנדרש לתפעול האירוע – וניהולו על הצד הטוב ביותר, כמו גם תיאום הפעילות המבצעית לצד התיאומים השונים מול רשויות האכיפה.

אבטחת אירועים – תכנית אבטחה לכל אירוע

בין אם מדובר באירועי חוצות, אירועי ספורט או אירועים במתחם סגור, כדי שהם יתנהלו ללא תקלות מההתחלה ועד הסוף, יש לפנות אל חברת SIH אבטחה, ניקיון ושרותים בע"מ. מומחי האבטחה שאנו מעסיקים שולטים היטב בכל מאפייני אבטחת אירועים: החל ממעקב אחר פורצים או גנבים, סקירת שטח האירוע, בדיקת המוזמנים בכניסה לאירוע, לצד טיפול בהפרעות סדר כאלו ואחרות – אנו נדאג לבנות תכנית בטחון המתאימה ללקוחותינו, נגייס לכך את הסדרנים והמאבטחים המקצועיים והמוכשרים ביותר וניישם את אסטרטגיית האבטחה שבנינו. כל זאת, תוך שיתוף פעולה עם משטרת ישראל.

חשוב לציין כי אנו משתפים פעולה עם חברות גדולות ומשמעותיות במשק הישראלי; חברות כדוגמת ערוץ 2, קשת ורשת עבורן בנינו תכניות אבטחה לכל אירוע ומעמד, פקחנו על אירועים אלו תוך שמירה מלאה על הסדר – ובהתאם לנהלי עבודה ואבטחה מחמירים.

חברת אבטחת אירועים גדולים וקטנים כאחד

אבטחה של אירועים גדולים ומרובי משתתפים היא דבר מורכב לכל הדעות ובעיקר אם האירוע צפוי להתקיים בחוץ. כאן נסביר על סוגי האירועים הנפוצים המתקיימים בשטחים פתוחים ועל המורכבות של האבטחה שלהם ובנוסף, גם על הפתרונות שמציעה חברת SIH לצורך אבטחת אירועים מסוג זה.

אבטחת אירועים גדולים וחיצוניים

קיימים סוגים שונים של אירועים גדולים, המתקיימים בחוץ ובשטח בלתי מקורה. אירועים כאלו הם מאתגרים במיוחד בכל הנוגע לאבטחה שלהם. לפניכם האירועים הנפוצים מסוג זה, המתקיימים במסגרת הרשויות העירוניות השונות ברחבי הארץ:

  • מרוצים עירוניים – רשויות עירוניות שונות נוהגות לקיים אירועי ספורט מסוגים שונים ובעיקרם המירוצים העירוניים. מירוצים אלו מתקיימים ברחובות העיר וכוללים משתתפים ומעודדים רבים וכך נוצרות התקהלויות גדולות, אותן צריך לאבטח
  • עדלאידע – בכל שנה, כשחג הפורים מגיע, כל רשות עירונית מארגנת מצעד עדלאידע, בו צועדים ילדים רבים ממסגרות שונות החל בבתי הספר והגנים ועד לחוגים שונים. לצד התהלוכה עצמה, עומדים הורים רבים וילדים קטנים לצפות בתהלוכה המרשימה ולכן נדרשת אבטחה מתאימה, להגנה על כלל המשתתפים והצופים בהם
  • אירועי יום העצמאות – אירוע נוסף שמתקיים בכל שנה הוא אירועי יום העצמאות. האירועים המתקיימים לרגל יום העצמאות מתקיימים גם כן ברחובות העיר ואליהם מגיעים כל תושבי העיר בכל הגילאים. במקרה זה, נדרשת אבטחה מוגברת, שכן נערים רבים נוהגים לצרוך במהלכם אלכוהול, ילדים משפריצים תרסיסים מסוגים שונים והעומס הגדול מאיים על שלום המשתתפים

הפתרונות שלנו

אנו, בחברת SIH מתמחים במתן פתרונות אבטחה מכל התחומים, כולל אבטחת אירועים גדולים מסוגים אלו ונוספים. לאבטחת אירועים מסוגים אלו אנו מציעים יועץ אבטחה מומחה, שיוכל לגבש אסטרטגיית אבטחה מותאמת לצרכים של כל אירוע באופן ספציפי. כמו כן, אנו מספקים מאבטחים מקצועיים בכושר שיא, שיוכלו לאבטח את האירוע מתוך ניסיון מקצועי ויכולת לצפות אירועים חריגים ואיומים טרם התרחשותם ולא פחות חשוב מכך – לנהל אותם תוך שמירה על הביטחון האישי של כל משתתף ומשתתף באירוע. אנו מאמינים, שלכל אדם יש זכות בסיסית לביטחון אישי ואנו עושים הכל כדי להעניק זאת לקהל לקוחותינו!

אבטחת אירועים בצורה מקצועית

בני אדם אוהבים אירועים. בין אם מדובר על אירוע פרטי כמו חתונה או ברית מילה, בין אם זהו אירוע עסקי דוגמת השקת מוצר או ערב חברה, ובין אם מדובר באירוע ציבורי – למשל פסטיבל חוצות שמארגנת עיר גדולה, משחק של נבחרת ישראל, מצעד כזה או אחר ועוד. עוד מכנה משותף לכל האירועים, מעבר לחוויות המוצלחות שהם מייצרים, הוא הצורך באבטחה. למעשה אבטחת אירועים הינה התמחות ספציפית מאוד, ורק חברות שכבר צברו ניסיון רחב היקף בגיבוש תוכנית מיטבית ויישומה יכולות להבטיח לכם – וגם לקיים – אירוע שיעבור בשלום. חברת SIH אבטחה היא אחת המובילות בארץ בתחום אבטחת האירועים מכל הסוגים ובכל קנה מידה.

חברת אבטחת אירועים

* מניעת כניסה של גורמים לא רצויים – גם כשמדובר באירוע פתוח לקהל הרחב, המארגנים יבקשו מן הסתם למנוע כניסה של מי שעלול לחבל באירוע ולכן נדרשת אבטחה היקפית.

* שמירה על שלומם של המשתתפים באירוע – אבטחה בתוך האירוע על מנת למנוע התרחשויות לא רצויות כגון קטטות, הטרדות, גניבת רכוש ועוד.

* סיוע והכוונה בהגעה לאירוע ובפיזור – כשמספר רב של אנשים מגיע בבת אחת לאירוע, נדרשת הכוונה של הקהל גם בהגעה וגם לאחר שהאירוע מסתיים. למעשה לפיזור חלק יש חלק נכבד בהצלחת האירוע ובכך שכל המשתתפים בו יחזרו הביתה בשלום ועם חיוך רחב על הפנים.

אבטחת אירועים פרטיים

בדיוק כפי שהפקת אירועים נשענת על ניסיון רב ולא פחות מכך מחויבות מלאה להצלחת האירוע, כך גם אבטחת אירועים. חברת SIH אבטחה מספקת שירות זה כבר שנים רבות, כאמור לאירועים קטנים וגדולים גם יחד ואפילו אירועים המוניים, ועושה זאת תמיד מתוך מחויבות מוחלטת לכל משתתפי האירוע, מרגע הגעתם לאזור ועד שהם בדרך לביתם. המחויבות באה לידי ביטוי בתכנון מדויק של מערך האבטחה באירוע, בכל טבעות ההגנה הנדרשות, ובבחירה של מאבטחים ייצוגיים, אדיבים ומחויבים גם כן. את SIH אבטחה הקים צוות של בוגרי היחידות הטובות ביותר של כוחות הביטחון השונים, והתוצאה בהתאם: חברה שחותרת למצוינות וגם עומדת ביעד שהציבה לעצמה – מתן שירות לא פחות ממעולה לכל לקוח ולקוח.