אבטחת טיולים

אבטחת טיולים הינה חלק בלתי נפרד מכל טיול או פעולה מחוץ לכותלי בית הספר. בין אם מדובר בטיול של שבוע ובין אם מדובר בסיור בן יום במוזיאון, כדי לשמור על ביטחונם האישי של צוות המורים והתלמידים כאחד – מומלץ לפנות אל חברת SIH אבטחה, ניקיון ושרותים בע"מ. צוות המאבטחים שאנו מעסיקים עברו את ההכשרה הנדרשת לביצוע אבטחת טיולים ואף מחזיקים בתעודה בתוקף מטעם משטרת ישראל.

אבטחת טיולים בצפון – שירותים מקיפים ומקצועיים

אנו שולחים את ילדינו האהובים למערכת החינוך מתוך ציפייה כי ירכשו ידע חשוב. לצד קריאה בספרים ופתירת תרגילים, הם יוצאים מדי שנה לפעילויות וטיולים מחוץ למוסדות החינוך. כדי לוודא כי טיולים אלו יתנהלו כראוי, על צוות החינוך ליצור קשר עם חברת אבטחה ולגבש תכנית אבטחה ראויה.

ליהנות מהחוויה – עם אבטחת טיולים צמודה

  • בתי ספר יסודיים ותיכוניים מתכננים, מדי שנה, פעילויות מגוונות ומהנות מחוץ לכותלי מוסדות החינוך. החל מסיורים מיוחדים במוזיאונים, מסלולי הליכה ליד נחל ואף טיולים עונתיים במכתשים או במקומות אחרים – כדי להוציא טיולים אלו אל הפועל, יש להזמין את שירותיו של מאבטח טיולים.
  • במסגרת תנועות הצופים, התלמידים הצעירים משתתפים בפעילויות מגוונות ומרגשות; פעילויות בסופן הם רוכשים כלים חשובים לכל החיים. חלק מפעילויות אלו מתבצעות בתנאי שטח – הרחק משטחו של הקן. בשל כך, כדי שהפעולות יתנהלו על מי מנוחות, יש לצרף אליהם מאבטח טיולים. כך, המדריכים, החברים הצעירים בתנועה וההורים שלהם יהיו בטוחים ורגועים.

כאמור, יש לאבטח טיולים אלו על ידי מומחי ביטחון. על אנשי מקצוע אלו להחזיק, ראשית כל, בכושר גופני מעולה. בנוסף, עליהם לעבור את ההכשרה הנדרשת במקרה בו אחד המשתתפים בטיול נפצע או נפגע. במקביל לכך, במידה ומתרחש אירוע טרור או מקרה חירום בקרבת המסלול של הטיול, על המאבטחים להעניק את הטיפול הנדרש. לצד שירותיו המקצועיים של מאבטח הטיולים, על המערך החינוכי לבקש את שירותיו של מלווה רפואי: בין אם מדובר בחובש ובין אם מדובר במגיש עזרה ראשונה – עליהם לעבור את ההכשרה המקצועית הרלוונטית.

באילו טיולים וסיורים יש לבקש מאבטח טיולים?

חלק מהחינוך אותו אנו מעבירים לילדינו כולל טיולים מחוץ לכותלי בית הספר והצופים. כדי שאירועים אלו יתנהלו ללא תקלות, משרד החינוך ומשטרת ישראל הוציאו הנחיות הקובעות כי על מלווים רפואיים ומאבטחים לקחת חלק בטיולים אלו. בהתאם לכך, ובכדי שהתלמידים יקבלו את הליווי המקצועי ביותר, יש ליצור קשר עם חברת SIH אבטחה, ניקיון ושרותים בע"מ. אנו מעסיקים מאבטחים המחזיקים בהכשרה הנדרשת, הרישיונות הרלוונטיים וכמובן – נושאים נשק ברישיון.

אבטחת טיולים בארץ

כשיוצאים לטייל, בארץ או בחו"ל ובעיקר אם הטיול נעשה במסגרת של קבוצה, חשוב להרגיש ביטחון. זאת, כדי לאפשר הנאה מקסימלית מהטיול עצמו. בהמשך מאמר זה נסביר למה אבטחת טיולים היא חשובה כל כך ומהן התועלות שלה הן למטיילים והן למארגנים ומהם היתרונות של חברת SIH בתחום זה.

אבטחת טיולים – המרוויחים הגדולים

בין אם מדובר על טיול בארץ ובין אם על טיול בחו"ל, נושא האבטחה יכול להיות נושא רגיש. אבל אין ספק, שאי אפשר להתעלם ממנו! לפניכם רשימת המרוויחים מטיולים מאובטחים כראוי:

  • המטיילים – הראשונים להרוויח מטיולים מאובטחים כראוי הם כמובן – המטיילים עצמם, שזוכים ליהנות מהטיול תוך תחושת ביטחון מלאה. הרי מי שיוצא לטיול, עושה זאת במטרה ליהנות ולהירגע וזה מתאפשר רק כאשר מרגישים בטוחים בכל רגע נתון, גם במקום לא מוכר
  • המארגנים – הרווח הגדול של המארגנים הוא בעיקר בכך, שהם יכולים להיות רגועים מבחינת האחריות הגדולה שעל כתפיהם בזמן שהם מוציאים קבוצת מטיילים לטיול בסביבה בלתי מוכרת ובלתי צפויה. הרווח הנוסף טמון בכך, שככל שהמטיילים הפוטנציאליים ירגישו יותר בטוחים לצאת לטיול, כך יגדל הסיכוי שהם באמת ייצאו אליו ואז בא לידי ביטוי הרווח הכלכלי של מארגני הטיול
  • המאבטחים – אם כבר מדברים על המרוויחים מאבטחה של טיולים, אי אפשר להתעלם גם מהמאבטחים עצמם! מאבטחים אלו עוסקים באבטחה באופן יום יומי לפרנסתם וזוהי דרך נהדרת לאפשר להם להתפרנס בכבוד ואפילו בהנאה

למה דווקא לבחור בSIH?

במדינה כמו שלנו, בה כל צעיר וצעירה בני 18 מתגייסים לצבא, קל מאוד למצוא מאבטחי טיולים. אז למה לפנות דווקא אלינו? מפני שחברת SIH היא חברה מנוסה ומקצועית, המתמחה בכל תחומי האבטחה ולכן אנו מציעים לכם שירות של אבטחת טיולים על ידי מאבטחים מקצועיים ומנוסים, שיידעו להתמודד עם כל מצב שיפר את תחושת הביטחון שלכם ושל משתתפי הטיול. למאבטחים של חברת SIH יש ניסיון לא רק באבטחה של טיולים, אלא גם באבטחה של אירועים, מתקנים ואפילו אבטחת אישים. רקע זה בתחום האבטחה מייצר אצל המאבטחים את היכולת לבדוק את השטח ולצפות איומים פוטנציאליים.