יועץ אבטחה

יועץ אבטחה ייפתח עבורכם אסטרטגיה ביטחון מקיפה: החל מהסיכונים השונים בשטח האירוע, כמות המאבטחים הנדרשת לשם ביצוע עבודת ההגנה כמו גם הנהלים והפעולות אותם המאבטחים יבצעו לאורך האירוע – יועץ זה יבנה עבורכם מערך אבטחה מגובש, מקצועי ואיכותי עבור כל תיק ותרחיש. בהתאם, ובין אם מדובר במתקנים אסטרטגיים, אירועים המוניים, מאבטח אישים או שמא מדובר בקניונים או מוסדות חינוך – בזכות הייעוץ של חברת SIH אבטחה, ניקיון ושרותים בע"מ תוכלו לשלוט במצבכם האישי והעסקי כאחד ולהשיג את השקט והביטחון להם אתם זקוקים. כל זאת, תוך שיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל.

יועץ אבטחה – ללקוחות מהארץ ומחו"ל

אין ספק שישראל היא מדינה למודת אסונות – וזאת עקב שנים עמוסות תקריות חבלניות, תקיפות פיזיות או מילוליות ואף הפרעות סדר של גורמים מסוכנים. בהתאם לכך, תחום האבטחה, הייעוץ והתכנון האסטרטגי הולכים וצוברים מקום של כבוד בארץ. מעוניינים בשירותיו של יועץ אבטחה? ראשית, חשוב להבין עבור אילו ארגונים הוא מסייע:

  • אתרים אסטרטגיים כדוגמת מתקנים צבאיים, שדות תעופה, מתקני דלק ועוד.
  • עיריות ורשויות מקומיות.
  • משרדי ממשלה.
  • אירועי ספורט.
  • אבטחת גופי מדיה.
  • בתי מלון.
  • קניונים.

מי הם יועצי האבטחה? מדובר באנשי מקצוע בעלי ניסיון בטחוני רב; ניסיון הכולל, בין היתר, ניהול צוותים, הבנה מקיפה באמצעי הנשק והאבטחה המתקדמים, איתור סיכונים ותרחישים מורכבים ועוד. במילים אחרות, יועצי האבטחה הם אלו שינהלו על הצד הטוב ביותר כל אירוע חוצות, לצד מתקנים אסטרטגיים חשובים.

לצד ייעוץ בתחום האבטחה עבור ארגונים ומוסדות בתוך הארץ, ישנם יועצים רבים המסייעים גם לאנשים פרטיים או ארגונים מחו"ל. משום שהמוניטין הביטחוני שלנו חוצה גבולות, יועצים אלו יסייעו, למשל, לנושאי תפקידים ציבוריים החשים איומים בעת נסיעתם לאירופה. במקביל לכך, ייעוץ אבטחה זה יסייע למשפחות החוששות כי אהוב ליבם נחטף למדינה זרה.

יועץ אבטחה וביטחון – SIH אבטחה, ניקיון ושרותים בע"מ

יועץ אבטחה מקצועי מבסס את אסטרטגיית האבטחה באופן הדרגתי: ראשית, היועץ יחל בהערכת המבנה או האישים עליהם הוא מגן ושלל האיומים העומדים בפניהם. לאחר הגדרתן של הסכנות, היועץ יגבש נהלי ביטחון ועבודה ויוציא אותן אל הפועל. תכנית אבטחה זו, המבוססת על תיק השטח והפק"מ, יקבל את אישורה של משטרת ישראל ויעמוד בחוק רישוי עסקים – בהתאם לדרישתה של המשטרה. זקוקים לשירותיו של יועץ אבטחה? יש לפנות אל SIH אבטחה, ניקיון ושרותים בע"מ. אנו נשמח להציע לכם את שירותי הייעוץ ופתרונות האבטחה המתקדמים שלנו: החל מאבטחת אישים, אבטחת אירועים המוניים ומוסדות ציבוריים ועד אבטחת טיולים, צרו אתנו קשר בהקדם.

 

יועץ אבטחה וביטחון בכיר

אתם חשים מאוימים וזקוקים לאבטחה? רוצים לאבטח באופן מקצועי מתקן אסטרטגי או אירוע? כאן נסביר מהו תפקידו של יועץ אבטחה, למה הוא חשוב כל כך ואיך הוא יכול לעזור גם לכם. כמו כן, נסביר גם מה הופך את יועצי האבטחה של חברת SIH למקצועיים ומומחים בתחומם!

מה בכלל עושה יועץ אבטחה?

התפקיד העיקרי של יועצי האבטחה הוא לבחון עם הלקוח את אפשרויות האבטחה בהתאם לצרכים שלו ולהמליץ על תוכנית, שתיתן מענה כולל ומקיף. לפניכם הדרכים העיקריות של יועץ האבטחה לעשות זאת:

  • הכרת השטח – בין אם מדובר על אבטחה אישית ובין אם מדובר על אבטחה של אירוע חד פעמי או אבטחת מתקן אסטרטגי באופן שוטף, חשוב להכיר את השטח. הכוונה היא לא רק לשטח הפיסי, אלא גם לאנשים המעורבים, איומים אפשריים, הצרכים האינדיווידואליים של הלקוח ועוד
  • הערכת סיכונים – כל מי שמבקש שירות אבטחה עושה זאת כדי לשמור על הביטחון האישי שלו או על הביטחון של אירוע או מקום מסוים והאנשים הנמצאים בו. לכן יועץ האבטחה צריך לבצע הערכת סיכונים ולהבין מה עלול לסכן את האדם, האירוע או המתקן המאובטחים
  • הכנת תוכנית אסטרטגית – כאמור, חלק עיקרי בתפקידו של יועץ האבטחה הוא לבחון עם הלקוח את אפשרויות האבטחה לפי הצרכים שלו. לדוגמה, לעתים יש צורך במאבטחים בכמות כזו או אחרת, לעתים הצורך הוא באמצעים טכנולוגיים ולעתים בשילוב בין השניים
  • תיאום עם המשטרה – גם אם אתם פונים לחברת אבטחה באופן פרטי ומשלמים לה באופן פרטי, על תוכנית האבטחה להיות מתואמת עם המשטרה ותיאום זה הוא חלק נוסף מתפקידו של היועץ

קצת על יועצי האבטחה שלנו

אנו, בחברת SIH מבינים היטב את החשיבות של יועץ אבטחה ושל תפקידו ולכן אנו מקפידים להכשיר לכך רק את האנשים המתאימים לכך בזכות הניסיון שלהם ובזכות הראייה האסטרטגית שלהם והיכולת שלהם לראות סיכונים ממשיים ופוטנציאליים כאחד. בזכות העובדה, שיועצי האבטחה שלנו עובדים בצמוד למאבטחים בשטח, מערך האבטחה מתנהל בכללותו בשיתוף פעולה מלא ועם יחסי עבודה ארוכי טווח.