אבטחת מוסדות חינוך

אבטחת מוסדות חינוך עם SIH אבטחה, ניקיון ושרותים בע"מ

אבטחת מוסדות חינוך תתבצע אך ורק על ידי הגורמים המוסמכים לכך: החל מגיבוש תכנית האבטחה, סריקת שטח מוסדות החינוך והרתעה של הגורמים העוינים – כדי להוציא אל הפועל את תכניות האבטחה, על המאבטחים לעמוד בדרישות חשובות: החל מריענון נהלים והשתתפות במטווח ירי, לצד תרגול תרחישי פתע, כמו גם הכשרה מקצועית ותדרוך מול קצין הביטחון העירוני, כדי לאבטח מוסדות חינוך, על המאבטחים לעבור סדרה של תהליכי קליטה והכשרות. מחפשים אחר מאבטחים מיומנים, מקצועיים ואמינים מוסדות חינוך שונים? יש לפנות אל חברת SIH אבטחה, ניקיון ושרותים בע"מ. אנו מציעים מגוון פתרונות אבטחה העונים על צרכי הלקוחות. נשמח לעמוד לרשותכם.

אבטחת מוסדות חינוך: מה חשוב לדעת?

ידע הוא כוח – מדובר בביטוי מפורסם ומדויק. החל מבית הספר היסודי, התיכון או מערכת ההשכלה הגבוהה – אנו רוכשים כלים חשובים במוסדות חינוך אלו. כדי להעביר את יומנו בבטחה, על מקומות אלו להעסיק מאבטחים. מומחי ביטחון אלו יאבטחו את מוסדות החינוך הבאים:

  • בתי ספר יסודיים ותיכוניים – אנו שולחים מדי בוקר את ילדינו למוסדות חינוך אלו מתוך ציפייה שירכשו ידע וכישורים חברתיים. לצד צוות ההוראה והניהול המשמשים דוגמא לתלמידים, יש לפנות אל חברת אבטחה מקצועית. בזכות שירותיה של חברה זו, מומחי האבטחה יעמדו בכניסה לבית הספר, יבדקו את הנכנסים, יעריכו את הסיכוי לאיומים, יבצעו סריקה בשטח בית הספר לצד שירותי אבטחה נוספים.
  • מוסדות להשכלה גבוהה – בסיום 12 שנות לימוד רבים מאתנו פונים ללימודים במערכת ההשכלה הגבוהה. בין אם מדובר בלימודי תואר או קורסים מקצועיים, הכשרות אלו מעניקות לנו עולם ומלואו. במקביל לכך, ובשל ריכוז רב של אנשים במוסדות אלו, יש להציב מאבטחים בכניסה למכללות ולאוניברסיטאות השונות. מומחי ביטחון אלו, אשר עברו את ההכשרה הנדרשת ומחזיקים בנשק ברישיון, יגבשו תכניות אבטחה מקיפות, יבדקו כל אחד ואחת הנכנסים אל שטח מוסדות הלימודים, יעקבו אחר הפרות סדר לצד פעולות אבטחה רבות אחרות. כך, עובדי מוסדות החינוך והסטודנטים כאחד יזכו להגנה מלאה.

פתרונות אבטחה מתקדמים

כדי לשמור על ביטחונם האישי של התלמידים, המורים ועובדי המנהלה של מוסדות החינוך, מומלץ לשתף פעולה עם חברת SIH אבטחה, ניקיון ושרותים בע"מ. צוות המאבטחים המוסמך שלנו יסייע בכל נושא בטחוני, ירתיע מפני פעילות חשודה ואף יטפל במקרים אלו באופן המקיף והמקצועי ביותר. מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט שלנו להתרשם מהשירותים שלנו.

אבטחת מוסדות חינוך ע"י שומרים מוסמכים

מה יותר חשוב ויקר לנו מהילדים שלנו? כשאנו שולחים אותם לגן או לבית הספר, חשוב לנו שלדעת שהם בטוחים ומוגנים ולשם כך נדרשת עבודת אבטחה איכותית וייחודית. בהמשך נסביר על הייחודיות של אבטחת מוסדות חינוך ומה מציעה חברת SIH ללקוחותיה בהקשר זה כדי להבטיח שירות אבטחה איכותי.

הייחודיות של אבטחת מוסדות חינוך

כאמור, האבטחה של מוסדות החינוך השונים היא בעלת תכונות ייחודיות, בעיקר בשל הרגישות הרבה של האוכלוסייה המאובטחת. לפניכם הסבר קצר על המאפיינים העיקריים של עבודת אבטחה זו:

  • האוכלוסייה המאובטחת – בשונה מאבטחה של אח"מים או של מתקנים אסטרטגיים, כאשר מאבטחים מוסדות חינוך, מאבטחים ילדים בגילאים שונים, שאינם מסוגלים להגן על עצמם וכמו כן, גם את הצוות החינוכי, שעסוק בטיפול והחינוך של אותם ילדים ואינם בקיאים בתחום הביטחון והאבטחה
  • התנהלות של ילדים – ילדים רבים, כבר בגיל הגן, נוהגים לנהוג בשובבות, שפעמים רבות כוללת גם ניסיונות יציאה משטחי המוסד החינוכי. אחד התפקידים של מאבטח במוסדות חינוך הוא להגביל את היציאה משטח המוסד החינוכי ולוודא שכולם מתנהלים בהתאם לנהלי המוסד
  • איומים ייחודיים – ככל שמדובר על מוסד חינוכי לילדים צעירים יותר, כך עולה סכנת איום ההטרדות מצד מבוגרים. התמימות המקסימה של ילדים בגילאים אלו עלולה להוביל אותם הישר אל ידיהם של פדופילים ועוד דורשי רעתם. לכן, תפקיד נוסף של מאבטחי מוסדות חינוך הוא גם לבחון את הסביבה של המוסד בו הם עובדים ולשמור היטב על ילדים אלו

המאבטחים שלנו במוסדות החינוך

חברת SIH שמה לה למטרה לשמור ולהגן בכל דרך אפשרית על האנשים המאובטחים על ידה והדבר נכון בעיקר לגבי אבטחת מוסדות חינוך. היות שכך, אנו מקפידים להעסיק את מיטב המאבטחים ולאחר סינון קפדני שמוודא, בין היתר, שאין להם עבר פלילי מכל סוג שהוא. בנוסף, המאבטחים הנשלחים על ידינו לאבטח מוסדות חינוך עוברים הכשרה מתאימה ומתחייבים לשמור על רמה גבוהה של כושר גופני ועל כישורי האבטחה שלהם באופן רציף, על מנת שיוכלו לתת את המענה הדרוש במקרה הצורך.

אבטחה במוסדות חינוך

בכל בוקר מיליוני ילדים מגיעים אל מוסדות החינוך השונים ברחבי הארץ. כמו כל פעולה שמתבצעת מדי יום, רוב בני האדם לא מקדישים לה יותר מדי תשומת לב. אחת הסיבות לכך היא האמונה שבגנים ובבתי הספר הילדים מוגנים לחלוטין. כשבמוסד הלימודים מוצבים מאבטחים ברמה גבוהה, הן אישית והן מקצועית, לאמונה זו יש כמובן בסיס במציאות – ולכן חשוב מאוד להפקיד את המשימה הכל כך רגישה ומחייבת של אבטחת מוסדות חינוך אך ורק בידי חברות שלא מתפשרות על רמת המאבטחים. SIH אבטחה היא אחת החברות המובילות בתחום בארץ, בין השאר בזכות הליך הגיוס וההכשרה של הצוותים שלה.

מאבטח מוסדות חינוך

* הכשרה מקיפה – כדי שהמאבטח או המאבטחת יוכלו לספק את המענה המיטבי לכל תרחיש אפשרי במוסד החינוכי.

* אחריות – עבודה במקום שיש בו מאות ילדים מחייבת אחריות רבה והבנה של ההתנהגות הנכונה עם קהל ייחודי זה.

* תעודת יושר – אבטחת מוסדות החינוך חייבת להיות מופקדת בידי אנשים שאין להם עבר פלילי משום סוג שהוא.

* חושים חדים – על-מנת לזהות מראש כל סיכון שעלול להיווצר ולהיות תמיד לפני כל גורם עוין שירצה לפגוע בשגרת הלימודים בבית הספר ובשלומם של הנמצאים בו.

אבטחת מוסדות

אבטחת מוסדות חינוך כוללת גם סריקות יסודיות בשטח בית הספר (או כל מוסד חינוכי אחר) כדי לוודא שאין בו חפצים חשודים, גם מניעת כניסת גורמים לא מורשים ובוודאי כאלה שעלולים להזיק, גם מניעת יציאת תלמידים ללא אישור, גם שמירה על שלום כל מי ששוהה בשטח המוסד החינוכי וגם הקניית תחושת ביטחון מרבית למורים ולתלמידים גם יחד. בהתאם משקיעה חברת SIH אבטחה, שהוקמה ע"י בוגרי יחידות עילית של כוחות הביטחון (בשב"כ, במוסד וגם בצה"ל), משאבים רבים בגיוס כוח האדם האיכותי ביותר. כמו כן מוקדשת תשומת לב רבה להכשרת המאבטחים שיוצבו במוסדות החינוך. דגש נוסף הוא ייצוגיות ללא רבב, כך שכל ההורים יוכלו לשלוח את ילדיהם לבית הספר בראש שקט באמת ובידיעה שהם מוגנים לחלוטין.