אבטחת מתקנים

אבטחת אתרים אסטרטגיים כגון: מתקני דלק, מתקנים צבאיים, נמלים, שדות תעופה, מיזמי בנייה ענקיים, ליווי שינוע חומרים מסוכנים ועוד.

במקרה של אבטחת אתרים אסטרטגיים כגון: תחנות כוח, מתקנים כימיים, גשרים, נמלים,שדות תעופה, רכבות, תחנות רכבת, כבישים ומיזמי בנייה ענקיים, מומחי SIH מתכננים, מוציאים אל הפועל ומבצעים סקרי אבטחה כוללים המשלבים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר עם ידע מעמיק במטרה לספק ללקוחות את מיטב פתרונות האבטחה.

אבטחת מתקנים רגישים

שירותי אבטחת מתקנים מיועדים למגוון אתרים אסטרטגיים: החל משדות תעופה, מתקנים צבאיים, מתקני דלק ועוד – בשל רגישות אתרים אלו, יש לתכנן אסטרטגיית אבטחה מקיפה. בזכות היועצים ומומחי האבטחה של חברת SIH אבטחה, ניקיון ושרותים בע"מ, תזכו לתכנית אבטחה מקיפה ומקצועית; תכנית אשר כוללת, בין היתר, את זמני הפטרול בשטח הרלוונטי, בדיקה מקיפה של האנשים הנכנסים והיוצאים, לצד פתרונות אבטחה מתקדמים נוספים. נשמח לעמוד לרשותכם.

אבטחת אתרים אסטרטגיים עם SIH אבטחה, ניקיון ושרותים בע"מ

תפקידם של מאבטחי מתקנים הוא חשוב ביותר, שכן הם נאלצים להתמודד עם איומים וסכנות מדי יום ביומו, על מנת לוודא כי שגרת העבודה מתקיימת באתרים אסטרטגיים וחשובים. באילו אתרים מדובר? נציין את חלקם:

  • שדות תעופה – ישראלים רבים נהנים לחקור מדינות חדשות בחו"ל. בשל כך, הם עוברים בנתב"ג, מתוך ציפייה לעלות על המטוס בהקדם ולטוס לעבר מקום הבילוי הבא שלהם. עם זאת, ובשל העובדה שנתב"ג הינו אתר בעל רגישות גבוהה, ישנה חשיבות רבה באבטחתו: החל מביצוע סריקה של שטח נמל התעופה, זיהוי איומים של טרוריסטים לצד נטרול הפרות סדר אלימות ועוד – על צוות האבטחה להיות ערני, מקצועי ובעל הכשרה רלוונטית.
  • תחנות כוח – ישראל יכולה להתגאות בפתרונות האנרגיה שהיא מציעה. בין אם מדובר בתחנות כוח סולאריות או שמא מדובר במפעלים כימיים, אין ספק שאנו עומדים בחזית הטכנולוגיה. עם זאת, ובשל רגישות מתקנים אלו, יש צורך בשירותי אבטחה מקיפים. שירותים אלו כללים, בין היתר, פתרונות אבטחה בתחום הסייבר, אבטחת המתקנים עצמם והעובדים בתוכם לצד שינוע החומרים המסוכנים הקיימים באתרים אסטרטגיים אלו. כך, ניתן יהיה לשמור על שגרת עבודה תקינה, כמו גם על ביטחונם האישי של האנשים המגיעים לשטח זה.

מאבטחי מתקנים מיומונים

החל ממתקני דלק, נמלים, מיזמי בנייה רחבי היקף ועד שדות תעופה – כדי להגן על אתרים רגישים וחשובים אלו, מומלץ ליצור קשר עם חברת SIH אבטחה, ניקיון ושרותים בע"מ. אנו מעסיקים מאבטחים בעלי ההכשרה המקיפה ביותר, לצד קיומם של כלל הרישיונות הדרושים לצורך ביצוע עבודות האבטחה השונות. כל שעליכם לעשות הוא לקבוע אתנו פגישת ייעוץ. אנו נדע להתאים את שירותי האבטחה הרלוונטיים עבורכם.

אבטחת מתקנים רגישים בישראל

רוצים להבין מהי אבטחת מתקנים ואיך היא עובדת? כאן תקבלו את ההסבר המלא ובנוסף, נסביר מהם היתרונות של חברת SIH בביצוע עבודה זו ומה היא מציעה לכם!

איך עובד התהליך של אבטחת מתקנים?

אבטחה של מתקנים היא סוג מאוד מיוחד של אבטחה והיא מאופיינת בכך, שהיא מתמקדת באבטחה של שטח ספציפי כשבדרך כלל, מדובר על מקום רגיש ואסטרטגי. לפניכם השלבים העיקריים בתהליך האבטחה של מתקנים רגישים ואסטרטגיים אלה:

  • הערכת הסיכונים – השלב הראשון והקריטי באבטחה הוא שלב הערכת הסיכונים. במהלך שלב זה, המתבצע על ידי יועץ אבטחה, נעשית הערכה של הגורמים המאיימים והאיומים הפוטנציאליים על המתקן ושל האפשרויות של גורמים מאיימים אלה להוציא את האיומים שלהם אל הפועל
  • בניית אסטרטגיה – לאחר הערכת האיומים והסיכונים מגיע השלב של תכנון תוכנית האבטחה המתאימה. בשלב זה מתקבלות ההחלטות לגבי כמות המאבטחים הדרושה, היכן הם יוצבו, אילו מערכות אבטחה אלקטרוניות דרושות לאבטחת המתקן וכך הלאה
  • ביצוע בפועל – בשלב זה כל התוכניות והאסטרטגיות יוצאות אל הפועל. זהו השלב, בו נבחרים עובדי האבטחה והם ממוקמים במקומות הנבחרים לביצוע התפקידים הנחוצים. בנוסף, זהו הזמן גם ליישם את תוכניות האבטחה האלקטרוניות, למקם ולהתחיל את התפעול של הציוד
  • שליטה מרחוק – שלב נוסף של האבטחה, שמתקיים במקביל לשלב הביצוע בפועל הוא חיבור למוקד אבטחה מאויש ללא הפסקה, שיוכל לשלוט מרחוק במצב באמצעות האמצעים האלקטרוניים שהותקנו כדוגמת מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה וכך הלאה

היתרונות של חברת SIH

חברת SIH היא חברה מובילה בתחום האבטחה בכלל ובתחום של אבטחת מתקנים בפרט. חברה זו מציעה לכם את כל פתרונות האבטחה הדרושים לתפעול של מערך אבטחה כולל ומדויק לצרכי הלקוח. ההתמחות שלנו היא בבנייה של אסטרטגיית אבטחה על ידי יועץ אבטחה מומחה ויישום התוכניות שגובשו על ידו, כשהכל מבוצע על ידינו וללא צורך בפנייה לספקים חיצוניים. היתרון הגדול של שירות זה הוא, שכך אף לקוח לא נופל בין הכיסאות והתוכניות יכולות לצאת אל הפועל במהירות וביעילות מקסימליות.

אבטחת מתקנים בצורה מקצועית

מתקנים גדולים ו/או משוכללים מחייבים הגנה מדויקת ומקצועית. הסיבה לכך היא ריבוי הסיכונים ביחס לכל מתקן שמוגדר כרגיש – ניסיונות לגנוב ציוד מתקדם או חומרי גלם שבידיים הלא נכונות עלולים להזיק מאוד, ניסיונות לפגוע בבני האדם ששוהים באותו מתקן, ניסיונות לחבל בעבודה השוטפת מטעמים כלכליים או אחרים, ועוד. רק חברה בעלת ניסיון רב במתן שירותי אבטחת מתקנים יודעת לספק מענה אפקטיבי באמת לכל איום ולכל תרחיש, ולכן חשוב להקדיש את מלוא תשומת הלב לבחירת החברה. SIH אבטחה הוקמה ע"י צוות של יוצאי יחידות מובחרות בכוחות הביטחון השונים, ומציעה שכבות הגנה אנושיות וטכנולוגיות לכל מתקן בהתאם למאפיינים הספציפיים שלו.

באילו מקרים נדרשת אבטחת מתקנים ע"י חברה מקצועית?

* מתקני תשתיות – למשל מתקנים של חברת החשמל, של מקורות, מתקנים להתפלת מים, לשימוש בגז ונפט, וגם כאלה מתחומי התקשורת והאנרגיות המתחדשות. העלות העצומה של כל תקלה שעלולה להתרחש במתקנים אלה עקב פעילות עוינת מחייבת אבטחה איכותית במיוחד.

* מתקני תחבורה – תחנות רכבת הומות אדם, נמלי תעופה שוקקים, נמלים, וכל מקום שבו מתקיימת פעילות ענפה בתחום התחבורה ולכן מגיעים אליו אנשים רבים. גם נזק אפשרי לתשתיות תחבורה מוביל לפגיעה חמורה בשגרת החיים במדינה ועל כן נדרשת הגנה של אנשי מקצוע מיומנים מאוד.

* פרויקטים בענף הבנייה – ובפרט מיזמים בקנה מידה גדול שהושקעו בהם סכומי עתק, ולכן חשוב לאבטח אותם באופן המקצועי ביותר.

אסטרטגיה מדויקת ויישום מוקפד במיוחד

אבטחת מתקנים נשענת קודם כל על בניית אסטרטגיה חכמה. לצורך גיבוש תוכנית האבטחה נלקחים בחשבון כל האיומים האפשריים, המאפיינים הפיזיים של המתקן, מאפייני הנוכחות של בני האדם ופרמטרים נוספים. השלב הבא הוא יישום מדויק ומוקפד של התוכנית הנבחרת, באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים וכוח אדם איכותי – מאבטחים מוסמכים ומיומנים כמו גם בעלי ניסיון רלוונטי. עם SIH אבטחה מובטחים לכם כל המרכיבים הנ"ל, ובהתאם שקט נפשי אמיתי בתפעול המתקן. אנשי המקצוע של SIH עברו סינונים משמעותיים ובפרט עבור אתגרים רגישים מטבעם כמו אבטחת מתקן יקר ערך, ובנוסף הם מחויבים לחלוטין לכל לקוח ולכל משימה.