איך יעזור לכם מוקד אבטחה מקצועי?

בטיחות היא הדבר החשוב ביותר. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר עבור ביתכם או בית העסק שלכם, המקום בו אתם מפקידים את הציוד היקר לכם ביותר, המקום בו נמצאים הקרובים אליכם והיקרים לכם- זה הזמן לקחת אחריות ולדאוג לבטיחות. מוקד אבטחה מקצועי מספק מגוון רב של שירותי אבטחה מסוגים שונים. חברת SIH מספקת שירותי ניקיון, אבטחה ואחזקת מבנים בכל רחבי הארץ. אנו מתחייבים על מתן שירותים ברמה הגבוהה ביותר.

כל הפרטים אודות מוקד אבטחה

יש מספר שירותי אבטחה שונים, אותן יכול לספק בצורה המקצועית ביותר מוקד אבטחה. דרגת אבטחה א'   היא הכינוי המתייחס לדרגת האבטחה הגבוהה ביותר. בשירותי ביטחון אלו תקבלו מוקד מאויש בכל עת ושירותי ניידות במידת הצורך. מתאים למקומות המצריכים אבטחה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. בין מקומות אלו ניתן לחשוב על בתי חולים ומוסדות ציבור שונים. במקומות רגישים מסוג זה חשוב לדאוג לאבטחה רגישה, זהירה ואחראית, שתתאים לאווירת המקום. שירות נוסף שאנו מספקים הוא התקנת מצלמות אבטחה. מצלמות אבטחה מתאימות למגוון בתי עסק, ואף לבתים פרטיים. אנו אחראים על התקנת המצלמות ועל הבאת הציוד האיכותי ביותר אליכם, כך שתוכלו להרגיש שאתם רואים את כל המתרחש בנכס- גם כשאתם נמצאים הרחק ממנו. במידה ותהיה פריצה לבית העסק, או לבית, יכולות המצלמות להוות תפקיד קריטי ואף לשלוח התראה לטלפון הנייד, על זיהוי כניסה לבית העסק. תפקיד חשוב נוסף שאנו אחראים עליו, הוא התקנת מערכת אזעקה. ברור שאינכם יכולים להיות בבית או בבית העסק עשרים וארבע שעות ביממה ולהשגיח מה קורה שם, בדיוק בשביל זה כדאי שתתקינו מערכת אזעקה ותוכלו להיות בראש שקט.  מערכת אזעקה משוכללת יכולה לסייע בהברחת פורצים ואורחים בלתי רצויים. מערכות אלו מתריעות בפניכם על כניסות לבית העסק, כך שתוכלו מיד להזעיק משטרה במידת הצורך. שירות חשוב נוסף הוא התקנת גלאי עשן ומערכת גילוי אש. מדובר במערכת שיכולה להציל חיים במקרה של שריפה!

קצת עלינו

אנחנו בחברת SIH מעניקים מגוון שירותי אבטחה, ניקיון ואחזקת מבנים בכל הארץ. במידה ותבחרו בשירותינו תקבלו שירותי מוקד אבטחה אמינים ומקצועיים. תבחרו את הכי טוב לעסק שלכם ופנו אלינו עוד היום.