איך לאתר מאבטחים דרושים בצורה נכונה?

חיילים משוחררים? בעלי שתים עשרה שנות לימוד? יש לנו את עבודת החלומות בשבילכם! דרושים מאבטחים במגוון תחומים. אבטחה היא עבודה יוקרתית, הכוללת שכר גבוה ותנאים סוציאליים מעולים. אנו מציעים סוגי משרות שונים, כך שקהלים רבים יוכלו למצוא עצמם בעבודה אצלנו. אם אתם מתלבטים על עבודה חדשה, תכירו את חברת SIH המתמחה באבטחה, ניקיון ואחזקת מבנים. זה הזמן לצאת יחד לדרך מקצועית מרתקת.

דרושים מאבטחים למגוון משרות

אנו מאבטחים מתקנים וביניהם מתקנים מסווגים. אבטחת מתקנים מצריכה מגוון יכולות לוגיסטיות. בין המתקנים ניתן למצוא את נתב"ג, נמלים ועוד מוסדות ציבוריים, חלקם בעלי רגישות גבוהה. לא נדרש ניסיון קודם, אנו מלמדים את כל שצריך כדי לבצע את התפקיד בצורה מיטיבה. מעבר לכך, אנו מציעים משרות אבטחה במוסדות שונים דוגמת בתי ספר, לשכות רווחה ועוד. אנו מציעים גם את המשרה המרתקת של מאבטח אישים בארץ ובחו"ל שמתאימה למי שרוצה לפגוש אוכלוסיות משפיעות מדי יום ביומו. אם אתם רוצים משהו מזדמן יותר, יש לנו גם משרות אבטחת טיולים ואירועים גדולים. אנו מקפידים על שכר מהגבוהים ביותר במשק בתחום זה, וכמובן כלל התנאים הסוציאליים הנדרשים. אנו מציעים משרות מלאות, חלקיות ומשרות שאינן קבועות בהגדרת היקפן. העבודה באווירה משפחתית וחמה, אנו מקפידים על פיתוח העובדים שלנו. בואו בלי ניסיון ותצאו עם מקצוע.

העבודה אצלנו

לאחר שהבנתם כבר שזו מודעת דרושים מאבטחים והבנתם למה כדאי לכם לשמוע עוד פרטים, בואו נספר קצת עלינו. חברת SIH המתמחה באבטחה, ניקיון ואחזקת מבנים, היא אחת החברת הוותיקות והמומלצות ביותר בישראל לשירותי אבטחה ומיגון. בואו להתפתח מקצועית אצלנו, קרקע פורייה לשלל הזדמנויות נוספות. אנו מציעים שירותים נלווים לחברות גדולות בישראל, כמו גם לאנשי ציבור משפיעים. זו ההזדמנות שלכם להיחשף לתחום חדש ומרתק, ויש שיאמרו אף הרפתקני. תחום האבטחה הוא תחום מפתיע, תוכלו לחוות כל כך הרבה חוויות ולהרגיש "בטיול הגדול" בזמן שאתם בעבודה. אנו ממליצים למי שזה מתאים לו, שאוהב לעבוד בסביבה צעירה ואוהב את תחושת האדרנלין במהלך יום עבודה, לפנות אלינו לקבלת פרטים נוספים ובדיקת התאמה.