איך לבצע ניקיון אחרי שיפוץ?

כמה מרגש, אתם ניצבים בסיומו של השיפוץ המיוחל! איך אנו יודעים שמדובר בסיום מיוחל? פשוט כי כל שיפוץ הוא חוויה מעט קשה שאנו רוצים שתסתיים כבר ונוכל לשוב לביתנו ולהתחיל ליהנות מהשדרוג באורח החיים. יחד עם זאת, בסיום השיפוץ, פעמים רבות אין ביכולתנו להתרשם מהתוצאות המרהיבות כי אנו שקועים בבלאגן כאוטי ובלכלוכים עיקשים שלא ברור איך נוריד. אז אם תהיתם עד עכשיו מה תעשו עם כל הלכלוכים, זה הזמן להפסיק להסתבך, במקום להיכנס לבית מטונף- בואו תחזרו לבית החלומות שלכם. עם חברת SIH המתמחה בניקיון ואבטחה תוכלו להיות בראש שקט ולדעת שביתכם יזכה לניקיון וצחצוח לפני שתיכנסו אליו חזרה. איתנו תוכלו להיות רגועים ולהיכנס לביתכם כשהוא כבר נמצא בגרסתו המשודרגת ביותר- משופץ ונקי מאי פעם.

יתרונות של ניקיון אחרי שיפוץ

בטח כבר היו לכם מספיק הוצאות ועלויות במהלך השיפוצים, אנחנו לא רוצים להכביד, אך נמליץ שלא להתפשר על הניקיון הסופי. מדובר בניקיון חד פעמי שיבטיח שתחזרו לבית נקי, נעים ומזמין. בלי אבק שנשאר חודשים, בלי כתמי סיד, בלי לכלוכים עיקשים שלא ברור איך ירדו- פשוט כניסה נעימה ומזמינה לבית המשופץ. לעתים, הלכלוך אחרי שיפוץ הוא כל כך מסיבי שנזדקק לשטיפה בלחץ. שטיפה בלחץ היא פעולה המתבצעת בידי מומחה בלבד, ויש להתאים את הכלים לתנאי השטח, כמו גם את חומרי הניקיון הייחודיים. אחרי כל ההשקעה שהשקעתם כבר בשיפוץ כדאי להכין את השטח חזרה למגורים בצורה איכותית ויעילה, בדיוק כפי שהצוות שלנו מציע.

קצת עלינו

אנחנו בחברת SIH המתמחה בניקיון ואבטחה בעלי וותק וניסיון של שנים. השירותים שאנו מציעים כוללים מגוון שירותים למשרד, אחזקת מבנים, אבטחת אישים ושירותי ניקיון. בין שירותי הניקיון תוכלו למצוא ניקיון משרדים בערב, ניקיון אחרי שיפוץ, ניקיון דק ושירותי שטיפה בלחץ. אנו מתחייבים על העסקת עובדים אדיבים, שירותיים ומקצועיים, שיבינו במדויק את הצרכים שלכם ויפעלו להגשמתם. אז קדימה, אין צורך יותר להתפשר על לכלוכים שלא יורדים, פנו אלינו עוד היום ובואו נצא יחד לדרך משותפת ונקייה במיוחד.