איך עובד ניקוי בלחץ מים?

ניקוי בלחץ מים זאת השיטה הכי טובה להוריד לכלוכים עיקשים שכבר לא האמנתם אי פעם שאפשר להוריד. מתאים למגוון סוגי רצפות, משטחים, חזית גג וחניון ועוד מטרות רבות ושונות. העניין היחיד בניקיון מסוג זה, הוא הצורך בצוות מומחים מקצועי שיודע לתפעל את הגרניק והמכונות הנדרשות. אם אתם זקוקים לניקיון האולטימטיבי, כדאי שתכירו את חברת SIH המתמחה בניקיון, אבטחה ואחזקת מבנים! בואו נצא יחד לדרך משותפת שבסופה משטחים נקיים ומבריקים.

כל הפרטים אודות ניקוי בלחץ מים
ניקוי בלחץ מים הינו השיטה באמצעותה ניתן להוריד כתמים עיקשים ממשטחים, כתמים מהסוג שאי אפשר להוריד בשום מקום אחר. באמצעות שיטת ניקיון זו תוכלו להוריד כתמי צבע מתקלף, עובש, לכלוך דביק, צואת יונים, גרפיטי, פיח, כתמי בוץ עיקשים, חלודה, כתמי שמן ועוד. אם יש לכם את אחד מסוגי הלכלוך האלו בביתכם, אתם וודאי כבר יודעים שמדובר בכתמים שפשוט לא יורדים בשום דרך אחרת. בשטיפה בלחץ גבוה ניתן לכוון את עוצמת הלחץ. יחידות הלחץ נמדדות בסולם פסקל, וצוות הניקיון המיומן יודע להתאים את מידת הלחץ למשטח הרצוי, כך שלא יווצרו נזקים. שטיפה זו מתאימה לכלל סוגי המשטחים וביניהם דק, בטון, אבן ירושלמית, ניקוי מתקני שעשועים וניקוי חומות אבן. מעבר למידת הלחץ, חשוב לשים לב שהפייה מתאימה גם היא לניקוי המשטח הרצוי. כל אלו מחייבים שימוש בצוות מקצועי בתהליך ניקיון זה, כדי שלא ייגרם נזק בלתי רצוי למשטחים. אנו מתחייבים על המחיר המשתלם ביותר בשוק, ככל שהשטח גדול יותר, נדאג להוזיל עלויות- כך שתוכלו לנקות את כל השטחים שאתם צריכים מבלי להתפשר. אנו מתחייבים על מחיר מראש, בלי הפתעות ובלי שינויים ברגע האחרון. המחיר שסיכמנו, הוא המחיר שתשלמו בסוף התהליך כשהשטח הרצוי יהיה מבריק! בסיום התהליך נדאג להשאיר נקי ולאסוף את כלל הלכלוך שנותר.

מי אנחנו?
חברת SIH מתמחה בכל סוגי הניקיון, בשירותי אבטחה ושירותי אחזקת מבנים. אנחנו מתחייבים על מקצועיות ואיכות ללא פשרות! אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר עבורכם, פנו אלינו עוד היום לקבלת מגוון שירותים מקצועיים.