הכל אודות אבטחה בנתב"ג

אבטחה בנתבג היא אחד מסוגי שירותי השמירה הרגישים ביותר. הרגישות נובעת קודם כל מרגישות המוסד. בנמל התעופה בן  גוריון עוברים מדי יום אלפי לקוחות ומדובר במקום המרכזי ביותר לכניסה ויציאה מהארץ. בדיוק בשביל זה, חשוב לשמור על גבולות מהודקים ועל בחירה בצוות אבטחה מנוסה ביותר עבור מתקן זה. חברת SIH המתמחה באבטחה, ניקיון ואחזקת מבנים, מאבטחת בנתבג במגוון תפקידים שונים.

כל הפרטים על אבטחה בנתבג

אבטחה בנתבג ובשדות תעופה ככלל, דורשת מערך אבטחה ייחודי הכולל יועצי אבטחה, מאבטחים מיומנים, בודקים, דיילים, והחלטה מקדימה על אסטרטגיה מפורטת.

האסטרטגיה מהווה קווי פעולה כלליים, אשר מבהירים לכלל צוות המאבטחים שעובדים במשמרות, כיצד לנהוג במשמרת. באמצעות תוכנית פעולה זו ניתן לוודא כי תו התקן של איכות ובטיחות נשמר.

על מנת להיות מאבטח במתקן רגיש, יש לעבור מיונים מקיפים, הבוחנים את יכולת ההתמודדות במצבי לחץ ומידת ערנות מתמדת. כל אלו נועדו כדי להעניק לאזרחי ישראל ותיירים מרחבי העולם, את התחושה הבטוחה ביותר בהגעתם לישראל וביציאתם ממנה.

ישנם מגוון תפקידים שונים בתור מאבטחים במתקן זה, וכמובן אופציות התקדמות רבות ושונות במדרג. היקף הצוות הינו מהנרחבים בישראל, ומסייע לאפיין את צרכי האבטחה והמיגון הייחודיים למוסד זה. מעבר לכך, ישנו שימוש בכלל הציוד האיכותי אותו אנו מציעים. אנו מציעים התקנה של מצלמות האבטחה האיכותיות ביותר בשוק, שיפעלו במעגל סגור, מערכות אזעקה וגלאי עשן איכותיים.

קצת עלינו

אנחנו חברת SIH המתמחה באבטחה, ניקיון ואחזקת מבנים.

אנו מספקים שירותי אבטחה במגוון מתקנים רגישים וביניהם אבטחה בנתב"ג, נמלים שונים, תחנות דלק, תחנות רכבת, מפעלים ועוד.

הצוות שלנו עובר הכשרות ייעודיות עבור כל תחום, כדי לאפיין את המורכבות הייחודית לכל מתקן ומתקן. מעבר לכך, אנו דוגלים באמונה שהביטחון הוא לפני הכול.

יש לנו מגוון אסטרטגיות ייחודיות השואבות מצה"ל ומהמוסד, על מנת לייצר תחושת ביטחון ייחודית בקרב לקוחותינו. איתנו תוכלו להיות בראש שקט, ולדעת שאתם בטוחים בכל מקום שרק תלכו.

מעבר לכך, אנו מציעים שירותי אבטחת אישים בארץ ובחו"ל, אבטחת טיולים ואבטחת אירועים. כל צרכי המיגון שלכם במקום אחד, הן בהיבט הצוות ובהיבט הטכנולוגיה.