הכל אודות מאבטחים הדרושים בצפון

אם אתם מחפשים עבודה יוקרתית עם הכנסה גבוהה והבטחת הכנסה לתקופה ארוכה- הגעתם למקום הנכון! זו היא מודעת דרושים מאבטחים בצפון. בוגרי צבא, בעלי כושר גופני ויכולת ערנות יש לנו מגוון עבודות בשבילכם באזור צפון הארץ. חברת SIH המתמחה בשירותי אבטחה ומיגון, אחזקת מבנים וניקיון יכולה להפוך להיות הבית המקצועי שלכם. ריכזנו עבורכם פה, את כל המידע שצריך לדעת בדרך לעבודות החלומות.

כל הפרטים על דרושים מאבטחים בצפון

אנו עוסקים בכלל סוגי האבטחה. דרושים מאבטחים בצפון במגוון תחומים. בין אם מדובר בתחום אבטחת אישים בארץ, אבטחת אישים בחו"ל, שמירה ומיגון על משרדים ובתי עסק ועל לקוחות פרטיים. בנוסף, אנו עוסקים באבטחת מתקנים אסטרטגיים דוגמת נמלים, מיזמי בנייה גדולים ועוד. ישנן עבודות בשגרה אשר מצריכות קביעות, התחייבות לשעות קבועות בשבוע ולפרק זמן מראש. ישנן גם עבודות מזדמנות יותר הכוללות את תחום אבטחת האירועים. אבטחת אירועים יכולה להיות הזדמנות להרוויח כסף רב וליהנות מאירוע כמו משחקי כדורגל והפקות טלוויזיה.

תנאים

דרושים מאבטחים בצפון למגוון מטרות ואירועים. אנו מקבלים יוצאי צבא ללא רקע בשמירה ואבטחה. אם אתם מעוניינים לעבוד בחו"ל בתנאים מעולים, מקומכם איתנו! יש לנו עבודות בכל רחבי הארץ, ואנו מספקים את כלל התנאים הסוציאליים הנדרשים. יש לנו משרות מלאות, משרות חלקיות ומשרות זמניות באירועים. אנו עובדים עם מגוון מוסדות, גדולים כקטנים. חלק מן התפקידים דורשים הכשרות לוגיסטיות ותפעוליות נוספות, אותן נספק עבור הצוות שלנו. חברת SIH המתמחה באבטחה, ניקיון ואחזקת מבנים היא אחת מהחברות הוותיקות והמומלצות בישראל. אנו עומדים בתו תקן של איכות ומקצועיות ללא פשרות. אם אתם מעוניינים בעבודה מושלמת לאחר השחרור, עם שכר גבוה, תנאים סוציאליים ויוקרה הנלווית לתפקיד- מקומכם איתנו. אם אתם מעוניינים בהרפתקה בעבודה בחו"ל, אבטחת אישים צמודה ועבודה עם האוכלוסיות המשפיעות בישראל, כמו גם עבודה במגוון מוסדות ציבוריים נחשבים, זה המקום שלכם לצמוח ולהתפתח. בואו ותצטרפו לחברה משפחתית וחמה הכוללת מגוון אפשרויות להתפתחות מקצועית ומגוון שירותים נלווים נוספים. בואו נצא יחד לדרך רווחית משותפת.