חברת אבטחה בחיפה

שירותיה של חברת אבטחה מקצועית תעניק לכם את השקט לו אתם זקוקים. מפיקים אירוע רב-משתתפים? עובדים בתפקיד ציבורי בעל פרופיל גבוה ומקבלים איומים? צוות המאבטחים המיומן של חברת SIH אבטחה, ניקיון ושירותים בע"מ ישמח ללוות אתכם להיכן שלא תפנו: בהתאם לאופי  האירוע בו תשתתפו, כמות המוזמנים לאירוע זה ומיקומו – אנו נדאג לאבטח אותו על הצד הטוב ביותר, תוך ביצוע בדיקות קפדניות.

חברת אבטחה בחיפה – למגוון מטרות

ישראל היא, ללא ספק, מדינה למודת אסונות ואירועים טראומטיים. בשל כך, בעת הכניסה לכל פסטיבל, בניין משרדים, קניונים ועוד, אנו עוברים בדיקה של מאבטח; בדיקה מקיפה הבאה לוודא כי איננו נושאים חפצים חשודים או נשק ללא רישיון.

אילו אירועים דורשים שירותי אבטחה? נבחן את חלקם כעת:

  • אבטחת מתקנים אסטרטגיים – בין אם מדובר בנתב"ג, תחנות כוח, מתקנים צבאיים, רשויות, מפעלים או שמא מדובר במתקני דלק, אתרים אלו דורשים תכנית אבטחה ייחודית ומקיפה ביותר. וזאת, בשל המידע המודיעיני והחומרים המסוכנים שקיים שם. לצורך אבטחתם של מתקנים אלו, יש לגבש תכנית אבטחה הכוללת בתוכה את זמני הפטרול, הצבת מאבטחים שיבדקו את האוכלוסייה הנכנסת והיוצאת, לצד פתרונות אבטחה אחרים.
  • אבטחת אירועים – בין אם מדובר באירוע משפחתי ואינטימי ובין אם מדובר באירוע חוצות ורב-משתתפים, כדי לשמור על ביטחונם האישי של כל אחד ואחת מהמוזמנים, יש לוודא מספר היבטים חשובים: שלא מתפרצים, לפתע, אורחים חשודים ולא קרואים, שאין הפרות סדר לאורך האירוע וכי הוא מתנהל על מי מנוחות. בהתאם לכך, יש צורך להזמין מאבטחים מיומנים אשר עברו את ההכשרה הנדרשת. מאבטחים אלו יסרקו את השטח, יבצעו בדיקות מקדימות של המקום, יעברו על שמות המוזמנים לצד היבטים חשובים נוספים.
  • אבטחת אישים – מדי יום אנו שומעים על רופאים, עורכי דין ואחרים אשר חווים איומים ותקיפות במקום עבודתם. בשל כך, רבים מהם פונים לחברות אבטחה ומבקשים שירותי אבטחת אישים. בזכות שירות זה, תקבלו את ההגנה הטובה ביותר – להיכן שלא תפנו.

בהתאם לכל זאת, כאשר אתם פונים לחברת אבטחה, מומלץ לברר מספר פרטים: ראשית, כי עובדי החברה אינם מחזיקים בעבר פלילי, שהחברה עצמה חברה באיגוד הארצי של חברות השמירה לצד נקודות חשובות אחרות.

שירותי אבטחה בחיפה – דואגים לשמור עליכם

כדי להתנהל במרחב הציבורי ללא כל דאגה, מומלץ לפנות אל חברת SIH אבטחה, ניקיון ושירותים בע"מ. אנו מסייעים לכל אחד מלקחותינו להתנהל בביטחון בסביבה שלהם – בין אם מדובר במרחב האישי, הציבורי או העסקי. החל מאירועים המוניים, אירועי ספורט, כנסים, כמו גם הפקות טלוויזיה המשודרות בערוץ 2 ועוד – מנהלי האירועים ומומחי האבטחה אותם אנו מעסיקים מחזיקים במוניטין גבוה בתחומי עיסוק אלו. נשמח לעמוד לרשותכם.

 

חברת אבטחה מומלצת בחיפה

חיפה, העיר השלישית בגודלה בארץ והישוב המרכזי של הצפון, מציעה מצד אחד מגוון רחב מאוד של אפשרויות והזדמנויות בכל התחומים, ומצד שני אי אפשר להתעלם מהעובדה שיש בה, כמו בכל מקום, גם עבריינות, קלה וחמורה. על-מנת ליהנות מכל הדברים הטובים שיש בחיפה ובמקביל להיות מוגנים, יש צורך בשירותים שמספקת חברת אבטחה מקצועית. חברת אבטחה בחיפה חייבת כמובן לפעול על-פי כל החוקים, ומתוך תחושת אחריות כבדה. אלה הם המאפיינים העיקריים של SIH אבטחה – חברה שהוקמה ע"י בוגרי היחידות המסווגות ביותר של שירותי הביטחון ומעסיקה מאבטחים מנוסים, מיומנים ומסורים.

השירותים השונים שמספקת חברת אבטחה בחיפה

* אבטחת אירועים – בחיפה חיים קרוב ל-300,000 בני אדם ועל כן מתקיימים בה באופן טבעי שלל אירועים: משחקי כדורגל וכדורסל של הקבוצות המקומיות וגם של הנבחרות, מצעד גאווה, הופעות גדולות בחוף הים, פסטיבל הקולנוע בסוכות, פסטיבל לתיאטרון ילדים בפסח ועוד ועוד. בכל אירוע שכזה נדרשת אבטחה ברמה הגבוהה ביותר.

* אבטחת מתקנים – בחיפה ישנם גם לא מעט מתקנים רגישים, שכן בעיר ובסביבתה ניתן למצוא גם נמל פעיל, גם מפעלים פטרוכימיים ועוד מתקנים שחובה לאבטח באופן הדוק.

* אבטחת מוסדות – חיפה היא גם הבית של הטכניון, אוניברסיטת חיפה, המדעטק ועוד מוסדות שמגיעים אליהם מדי יום מספר רב מאוד של אנשים – שמן הסתם מצפים להיות מוגנים לחלוטין במקומות אלה.

תוכניות אבטחה מדויקות ויישום מקצועי להפליא

העיר שמחברת את הים והכרמל מתאפיינת בשותפות אמיתית בין קבוצות אוכלוסייה שונות ובשלווה של ממש – ולכן כשמחפשים חברת אבטחה בחיפה רף הציפיות גבוה מאוד. SIH אבטחה עומדת ברף זה ואף מתעלה עליו, בעיקר בזכות הניסיון הרב שהצטבר בחברה. עוד כדאי לדעת שלחברה ישנם כל הרישיונות הדרושים לצורך מתן שירותים רגישים בתחום הביטחון – ממשרד המשפטים, משטרת ישראל, משרד הכלכלה ועוד. SIH מפעילה מוקד מאויש 24/7 ומתחייבת לספק מענה מידי לכל צורך ולכל תרחיש, ועוד לפני הכל אמונים אנשי המקצוע בחברה על תכנון מדויק ומפורט של מערך האבטחה בכל מקום שבו נדרש כזה. סיבה טובה נוספת לכך שאפשר לסמוך על SIH אבטחה בעיניים עצומות היא הטכנולוגיות המתקדמות שבהן משתמשת החברה.