חברת שמירה בחיפה

חברת שמירה SIH אבטחה, ניקיון ושרותים בע"מ מסייעת ללקוחותיה להיחלץ מאיומים או משברים על ידי בניית אסטרטגיית אבטחה מרשימה: החל מאמצעי האבטחה, תגבור הכוחות המאבטחים ועוד – נסייע לכם להתמודד עם מגוון מצבים בהצלחה וביעילות. הנכם עובדים במשרה ציבורית ומקבלים איומים על חייכם? מתכננים אירוע חוצות המוניים? בין אם מדובר באבטחת מתקנים אסטרטגיים, אירועים המוניים, אבטחת אישים, הופעות ואף משחקי כדורגל או טיולים, יש לפנות בהקדם אל חברת SIH אבטחה, ניקיון ושרותים בע"מ. הצוות המקצועי שאנו מעסיקים כולל, בין היתר, יוצאי שרותי הביטחון הכללי והמוסד. אם אתם נקלעים למצב מורכב, מומחי הביטחון שלנו ישמחו ללוות אתכם – תוך גיבוש תכנית אבטחת שטח ופק"מ ייחודיים עבורכם.

עבור מי מיועדת חברת שמירה בחיפה?

החל מגיבוש תכניות אבטחה מקיפות ועד הוצאתן אל הפועל, חברות אבטחה מציעות שירותים מקצועיים ואיכותיים. אילו ארגונים פונים אל חברות אבטחה?

  • אבטחת בתי מלון – בין אם מדובר בנופש בארץ או שמא מדובר בחופשה בחוץ לארץ, בתי מלון הינם מוקדים עמוסים בתיירים הנכנסים ויוצאים מדי יום. בהתאם לכך, וכדי להגן על ביטחונם של האורחים כמו גם של צוות העובדים, יש לגבש תכנית אבטחה מקיפה: החל משמירה קפדנית על חפציהם של האורחים, סקירת כל קומה וקומה בבית המלון, ניהול אירועים שונים המתנהלים בבית המלון – בין אם מדובר בכנס או מעמד אחר, הצבת קב"טים שיפקחו על התנהלות השוטפת ושמירה על הסדר, הטמעת נהלי האבטחה מול צוות העובדים של בית המלון לצד פעולות חשובות נוספות – על צוות האבטחה, הקב"טים ומנהלי האירוע העובדים בבית המלון למנוע הפרות סדר ולשמור על השקט וההנאה.
  • אבטחת קניונים – ברחבי הארץ ישנם מרכזי קניות רבים בהם מתקהלים לקוחות. בשל המציאות המורכבת ועמוסת האיומים בה אנו חיים, חשוב ביותר לאבטח מרכזי מבקרים אלו. בהתאם לכך, כדי לשמור על ביטחונם האישי של המבקרים ושל עובדי הקניון, חשוב ליצור קשר עם חברת אבטחה מקצועית; חברה אשר תגבש תכנית אבטחה מפורטת הכוללת את הנקודות הבאות: הצבת עמדות בידוק הכבודה של הנכנסים, הצבת עמדות בידוק בטחוני בכניסה לחניון של הקניון, ביצוע סיורים במתקן, ניהול שטח החניון ואיתור אי-סדרים, איוש חדר בקרה והתקנת מצלמות אבטחה בנקודות מפתח ברחבי הקניון.

שירותי שמירה בחיפה עם צוות מומחה

בין אם מדובר בעולם העסקי, מתקנים אסטרטגיים או שמא מדובר באבטחת אישים – אנו חיים במציאות מורכבת ורוויית סיכונים; מציאות הדורשת תכנית פעולה במקרה של תקיפות, איומים, פריצות וגניבות או פיגועים. בהתאם, וכדי למנוע את האיום או התקרית הבאה, מומלץ ליצור קשר עם חברת SIH אבטחה, ניקיון ושרותים בע"מ. חברה זו, המורכבת מצוות מקצועי של יוצאי צבא, מחזיקה בניסיון רב בתכנון ובביצוע תכניות אבטחה ומודיעין.