מאבטח אישים

מאבטח אישים נושא בתפקיד חשוב ואחראי ביותר: החל מליווי צמוד של אנשים רבי דרג, חקירה מדוקדקת של סביבת מגוריו ועבודתו של הלקוח לצד נטרול איומים כנדרש – אין ספק שעבור עבודה זו נדרשים הכשרה וניסיון רחבי היקף. לשם כך, מומלץ לפנות בהקדם אל חברת SIH אבטחה, ניקיון ושרותים בע"מ. אנו מעסיקים צוות מאבטחים מיומן הבונה את תיק השטח בהתאם לסכנות ולאיומים על הלקוח, לצד פריסת כוחות האבטחה בהתאם לאסטרטגיה כמו גם הגנה מקיפה על הלקוח ובני משפחתו. כל זאת, תוך שמירה על דיסקרטיות מלאה. נשמח לקבוע אתכם פגישת ייעוץ ולדון במצב המורכב שלכם.

מאבטח אישים: לפנות אל המומחים

עובדי עיריות ומשרדי ממשלה, לצד מפיקים ואנשי עסקים מעולם הבידור מהארץ והעולם מתמודדים עם מצבים מורכבים; סיטואציות במהלכן הם חווים תקיפות ואף איומים על חייהם ועל חיי משפחותיהם. בשל כך, עובדים אלו נאלצים לפנות אל חברות אבטחה ולבקש שירותי אבטחת אישים.

זקוקים לשירותי אבטחת אישים? ראשית, מומלץ לדעת איזה רקע נדרש ממומחי ביטחון אלו:

  • כדי להתקבל ללימודי אבטחת אישים, על המועמדים להחזיק ב-12 שנות לימוד, לסיים שירות צבאי מלא, להחזיק בעבר פלילי ללא רבב, כושר גופני ובריאות תקינים לצד היבטים אחרים.
  • לאורך לימודי אבטחת אישים, נלמדים נושאים רבים ומגוונים: החל ממושגי יסוד בעולם הקרימינולוגיה והחברה, לצד ניתוח מצבים ואירועים, קרב מגע, זיהוי חשודים, חילוץ ומילוט, סריקת מבנים שונים, עזרה ראשונה ועוד.
  • בסיומם של לימודים אלו, המשתתפים מקבלים תעודה מטעם הממשלה; תעודה המאפשרת להם להשתלב במגוון מסגרות ומקומות עבודה: בין אם מדובר בשגרירויות בארץ ובעולם, משרדי הממשלה בארץ או שמא מדובר בחברות תיירות ותעופה – תוכלו למצוא תעסוקה בקלות.

בהתאם לכך, כאשר אתם פונים אל חברת אבטחה ומתעניינים בשירותי אבטחת אישים, אתם יכולים סמוכים ובטוחים כי מומחי הביטחון שיגנו עליכם עברו את ההכשרה המקיפה ביותר.

לקבל ליווי צמוד ממאבטח אישים מיומן

חברת SIH אבטחה, ניקיון ושירותים בע"מ מעסיקה את מומחי האבטחה המקצועיים ביותר; מומחים שיענו על מגוון דרישות האבטחה שלכם. מעבר לכך, אנו מחזיקים בניסיון רב באבטחת אישים; ניסיון המציע פתרונות מתקדמים למגוון סוגים של איומים – בארץ ובחו"ל. החל מרשויות מקומיות, משרדי ממשלה ועד ליווי מפיקי אירועים מרחבי הארץ והעולם – אנו מעניקים יחס אישי ומקצועי ללקוחותינו. נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע את אסטרטגיית האבטחה המתאימה עבורכם.

מאבטח אישים ומשלחות

אנשים רבים זקוקים לאבטחה אישית מסיבות שונות ומגוונות ובהתאם לכך, גם הצרכים האבטחתיים משתנים מאדם לאדם. לעתים מדובר על אישיות ציבורית מוכרת ולעתים על אדם פרטי שחש מאוים מסיבות כאלו ואחרות. בהמשך נסביר מה עושה מאבטח אישים ומה מציעה חברת SIH למבקשים שירות זה.

מה עושה מאבטח אישים?

כדי שתוכלו לדעת מה אתם צריכים ומה אתם יכולים לבקש במסגרת שירות של אבטחת אישים, חשוב להבין תחילה מה נמצא במסגרת תפקידו של המאבטח ושל הצוות המגבה אותו. לשם כך ערכנו עבורכם רשימה של החלקים העיקריים של אבטחת אישים:

  • תכנון והערכה – לפני כל תחילת עבודה על אבטחה אישית חשוב להעריך את הסכנות והאיומים. זאת, על מנת שניתן יהיה לתכנן תוכנית אבטחה רלוונטית ומתאמת אישית לצורכי הלקוח
  • אבטחה צמודה – מן הסתם, חלק בלתי נפרד מאבטחה אישית הוא החלק של האבטחה הצמודה. הכוונה היא למאבטח, המלווה את האדם המאובטח לכל מקום. חשוב לציין, שבמקרה הצורך מתלווה מאבטח צמוד גם לבני משפחתו של האדם המאובטח במטרה לתת להם את הביטחון הדרוש להם ואת הידיעה שהיקרים לו בטוחים בכל עת, על מנת שיוכל להמשיך בשגרת יומו
  • אבטחה לבית – כאשר יש איום על אדם מסוים, עליו להיות מסוגל להרגיש בטוח בביתו הרבה לפני שהוא מרגיש בטוח בחוץ. לכן חלק בלתי נפרד מאבטחה אישית הוא הצמדה של זקיפים לביתו באופן יום יומי ולאורך כל היום

אבטחת אישים על פי SIH

חברת SIH, המספקת פתרונות אבטחה כוללים לכל צורך, מציעה למבקשים שירות של מאבטח אישים את כל הדרוש להם לקבלת תחושת הביטחון הדרושה להם. ראשית, מוצמד להם מנהל אבטחה אישי, המנהל את כל מערך האבטחה שלהם בהתאם לתוכניות האבטחה שתוכננו מראש ותוך התאמה לתנאים הקיימים בשטח. כמו כן, מוצמד גם מאבטח אישים מוסמך בהתאם להנחיות והדרישות של משטרת ישראל, אשר נותן ליווי צמוד לאותו אדם ולבני משפחתו לאורך כל שעות היממה וכל ימות השבוע הן בארץ והן בחו"ל. כמו כן, נעשה קשר ישיר עם מוקד האבטחה של SIH, שפועל גם כן ללא הפסקה.