מה דרוש על מנת לבצע אבטחת מוסדות חינוך

הילדים שלנו, הם האור בחיינו. כשאנו שולחים אותם לבית הספר או לגן, אנו רוצים לדעת שהם נמצאים שם הכי מוגנים ושמורים שרק אפשר. בדיוק בגלל סיבות אלו, זה ברור מאליו שתחום אבטחת מוסדות חינוך הוא אחד התחומים הקריטיים ביותר. חברת SIH המתמחה באבטחה, ניקיון ואחזקת מבנים מספקת שירותי אבטחה מיומנים לשלל מוסדות.

כל מה שצריך לדעת על אבטחת מוסדות חינוך

אם אתם חיילים משוחררים ובעלי שתים עשרה שנות לימוד, ייתכן וזו העבודה שתתאים לכם! אבטחת מוסדות חינוך מתבצעת לרוב בשעות הבוקר, שעות נוחות של היום, אך כוללת מאמץ רב של עמידה באסטרטגיית השמירה. כולנו יודעים שלרוב אין סכנות, אך אין באפשרותנו להיות שאננים. ישנה חשיבות בהבנת המאבטח במוסד זה את ההיבט הלוגיסטי של התפקיד, שיתוף פעולה עם גורמים נוספים ובניית הגדרת תפקידה מקיפה. בנוסף, בתחום זה ישנו צורך לעתים בהצטרפות לטיולים ואבטחה בתנאי שטח.

מי אנחנו?

חברת SIH מתמחה בשירותי אבטחה, ניקיון ואחזקת מבנים בכל הארץ. אנו אחת החברות הוותיקות והמומלצות בתחומי האבטחה והמיגון. הסיבות לכך רבות ומגוונות, אך בעיקר בזכות הצוות המצוין שלנו. אנו דוגלים בהכשרת צוות הן בתחילת התפקיד ובהמשך הדרך, על מנת לשמר פיתוח מתמיד של עובדינו. הצוות שלנו זוכה לתנאים סוציאליים ושכר גבוה מתחילת הדרך, כדי לשפר את המוטיבציה ולהעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר. שירותי אבטחה אצלנו כוללים יועץ ובנייה אסטרטגיה מקיפה עבור כל מוסד בהתאם לצרכים ולרצונות. מעבר לכך, אנו עובדים עם הציוד המשוכלל ביותר בשוק בהיבט המיגון. בין אם מדובר במצלמות אבטחה שאנו מתקינים, המשדרות באיכות הגבוהה ביותר את הנעשה במקום. או בהיבט מערכות האזעקה שאנו מתקינים לכלל לקוחותינו, הן המוסדיים והן הפרטיים. אנו דואגים גם למערכות גלאי עשן, כדי להימנע בצורה כמה שיותר מקיפה מכל סכנה אפשרית. אנו מאמינים שתו תקן של איכות ומקצועיות ללא פשרות, עשוי באמת לשפר את הביטחון ולהגביר את מידת האבטחה. איתנו תוכלו להיות בראש שקט ולדעת שבתחום אבטחת מוסדות חינוך אנו נמצאים במקום הראשון! אל תיקחו סיכון עם הילדים של כולנו, פנו עוד היום לפגישת ייעוץ.