מה צריך לדעת על מאבטחים דרושים במרכז

חיילים אחרי צבא ובעלי 12 שנות לימוד? אנחנו מחפשים אתכם! בואו להשתלב במסלול קריירה רווחי הטומן בחובו אופציות התקדמות רבות. דרושים מאבטחים במרכז למגוון מטרות. אנו מציעים עבודה בארץ ובחו"ל, מגוון סוגי משרות בשלל תחומים. ריכזנו עבורכם כאן את כל הפרטים הנדרשים. זה הזמן להכיר את חברת SIH המתמחה בשירותי אבטחה, ניקיון ואחזקת מבנים.

כל הפרטים על דרושים מאבטחים במרכז

דרושים מאבטחים במרכז בעלי יכולת ערנות ועמידה על המשמר, כאלו שיודעים להשרות תחושת ביטחון ולפעול עם עוד מגוון גורמים לוגיסטיים ותפעוליים. לכל עבודה, ישנן דרישות מעט אחרות. אנו מחפשים מאבטחים לשירותי מאבטח אישים בארץ ובחו"ל, לשמירה על מתקנים אסטרטגיים דוגמת נמלים ונמל התעופה בן גוריון ועבודה במגוון אירועים המוניים דוגמת משחקי כדורגל. אנו מציעים שלושה היקפי משרה- משרה מלאה הדורשת התחייבות, משרה חלקית ומשרות זמניות המתאימות בעיקר לאירועים. העבודה אצלנו נעשית באווירה חמה ומשפחתית, אנו דואגים לפיתוח העובדים שלנו, ומציעים אופציות התקדמות רבות הן בהיבט המקצועי ובהיבט לימודי. בואו לעבוד בעבודה משתלמת במיוחד המציעה שכר הולם ועם אופציות רבות להעלאה. אם אתם מתלבטים מה מהתפקידים הכי מתאים לכם, נמליץ לקבוע פגישת ייעוץ ורעיון עבודה לטובת בירור צרכים משותף. בעבודה אצלנו תקבלו את כלל התנאים הסוציאליים כמקובל בשוק העבודה.

דרישות התפקיד

כלל תפקידי האבטחה כוללים תפקידים מעט שונים בין אחד לשני. יחד עם זאת, ישנם מספר מאפיינים משותפים בהגדרת התפקיד. במסגרת עבודתכם תידרשו לסייע בהגעה לאירוע ובפיזור מהיר בסופו, בשמירה על שלום המשתתפים באירוע בכלל ההיבטים ובמניעת כניסה של גורמים לא רצויים. אם זה נשמע לכם שיש באפשרותכם להצליח בעבודה זו, תוכלו ליהנות מתנאים משתלמים במיוחד. דרושים מאבטחים במרכז אשר יש ביכולתם לתפעל הגדרות תפקיד אלו ולזכות במגוון יתרונות. חברת SIH המתמחה בשירותי אבטחה, ניקיון ואחזקת מבנים, יכולה להפוך להיות הבית המקצועי שלכם לשנים רבות. בין אם אתם מעוניינים להתקדם בתחום, או רוצים עבודה לא מחייבת במיוחד אחרי צבא, נמליץ לכם ליצור איתנו קשר ולשמוע עוד על האופציות המעניינות שיש לנו להציע בתחום המיגון.