מוקד אבטחה

בזכות מוקד אבטחה, תוכלו לשמור על שגרה בטוחה לאורך כל שעות היממה. בין אם אתם עובדים בפארק היי טק או גרים בשכונה יוקרתית ופרטית – כדי למנוע מקרים של פריצות או גניבות, מומלץ לפנות אל חברת SIH אבטחה, ניקיון ושרותים בע"מ. אנו מתמחים בשירותי אבטחה, אסטרטגיה ומודיעין למגוון ארגונים ואנשים פרטיים. אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט שלנו ולהתרשם מהשירותים הרבים אותם אנו מציעים.

החשיבות הרבה של מוקד אבטחה לעסק

המציאות בה אנו חיים היא מורכבת – בכך אין כל ספק. בין אם מדובר בניסיון לגניבות, תקיפות או איומים על אנשי ציבור, כדי לשמור על חיי שגרה תקינים, עליכם לקבל שירותים מקיפים הרבה יותר מעבר להתקנת מצלמות אבטחה. במילים אחרות, כדי להתמודד היטב עם איומים קונקרטיים, חשוב לפנות אל חברת אבטחה. נציגיה של חברה זו ישוחחו אתכם על האיומים השונים שאתם חווים, החששות שלכם כתוצאה מכך וכמובן – יצרו הערכת מצב ראשונית וחשובה.

אחד מהפתרונות אותם תציע החברה הוא שירותי מוקד אבטחה. במילים אחרות, מוקד זה, המאויש 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, יפענח כל תקרית חשודה, פריצה או ניסיון תקיפה המתרחשים בקרבת האתר המאובטח. כך, כאשר מתנהל פשע מסוג כזה או אחר, מומחי האבטחה יעניקו מענה מקצועי ומקיף – ובמהרה. שירותי מוקד אבטחה מתבססים על שני היבטים עיקריים: המוקד המבצעי והמוקד הצופה. המוקד המבצעי כולל, בין היתר, את מפעילי חדר הבקרה כמו גם את ניידות הסיור. צוות המוקד הצופה מעניק שירותים משלימים לתמונת המצב. במילים אחרות, באמצעות צפייה ותיעוד של הנעשה בשטח המאובטח, ניתן יהיה להגיב בהקדם ולשלוח את הכוחות הרלוונטיים. כל זאת, תוך שיתוף פעולה מלא עם המשטרה.

מוקד אבטחה לבית – בכל שעה ביממה

כדי לקבל הגנה מקיפה ומקצועית, אל תסתפקו בהתקנת מצלמות אבטחה – צרו קשר בהקדם עם חברת SIH אבטחה, ניקיון ושרותים בע"מ. מומחי האבטחה שלנו יבנו אתכם אסטרטגיה מקיפה, במהלכה נתקין את ציוד האבטחה המתקדם ביותר, כמו גם נבחר את כמות המאבטחים הנדרשת; מאבטחים אשר יגיעו לאתר בהתאם לכל התרעה ותרחיש קשה.

מוקד אבטחה לעסק

בתקופה שבה אנו חיים, אבטחה פיסית לא מספיקה ואנו נזקקים גם לאבטחה אלקטרונית וממוחשבת. זאת, משום שמצד אחד לא תמיד צריך להעסיק מאבטחים ומצד שני, אנו עדיין זקוקים לאבטחה וביטחון. כמו כן, גם כאשר יש מאבטחים, חשוב שיהיה להם גיבוי מלא ומותאם לתקופה הממוחשבת שלנו. בהמשך נסביר מי צריך מוקד אבטחה ומהם היתרונות של חברת SIH בתחום זה.

מי צריך מוקד אבטחה ובשביל מה?

מוקדי האבטחה נועדו לתת מענה לכל מי שזקוק לאבטחה מסוגים ותחומים שונים. לפניכם רשימה של המקרים הנפוצים ביותר, בהם שירות זה נחוץ:

  • מתקנים רגישים – ישנם ממבנים ומתקנים בעלי רגישות גבוהה בשל הפעילות המתקיימת בהם. לדוגמה, משרדים ממשלתיים, נמלים ימיים ונמלי תעופה ועוד. האבטחה מסביב לשעון של מתקנים אלו היא מחויבת המציאות הן בשל הנזק שעלול להיגרם כתוצאה מפגיעה בהם והן בשל האיום המוגבר עליהם כתוצאה מהפעילות המתקיימת בהם
  • עסקים – אמנם הרוב המוחלט של בתי העסק הם לא בעלי רגישות לאומית כמו המתקנים שצוינו לעיל, אבל בשביל בעליהם הם בעלי רגישות גבוהה ביותר. כל בעל עסק יודע, שבמידה והעסק שלו יינזק כתוצאה משוד או גניבה וכדומה, הנזק הכלכלי עלול להיות כבד מנשוא. זוהי הסיבה לכך, שגם בעלי עסקים קטנים כדוגמת חנויות, מסעדות וכדומה נוטים לאבטח בדרכים שונות את העסקים שלהם
  • אנשים פרטיים – בדומה לאיום על בתי עסק קטנים, גם לאנשים פרטיים חשוב לשמור על הבית שלהם, על תכולתו ועל דייריו. לכן, גם אנשים פרטיים שגרים בבתים מפוארים ובשכונות יוקרתיות נעזרים במוקדי אבטחה, גם אם אין איום קונקרטי ורק לשם תחושת הביטחון

מה אנחנו מציעים לכם?

חברת SIH מציעה לקהל לקוחותיה מוקד אבטחה שעובד בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע ומשתמש באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בשוק. בנוסף, אנו גם שולחים ניידות סיור לאבטחת המבנים המאובטחים על ידינו, כאשר ניידות אלו מאוישות על ידי מיטב המאבטחים. זאת, על מנת שנוכל לצפות במתרחש בסביבת המבנה המאובטח ולהגיב במהירות המירבית לכל תקרית ולתת לכם תחושת ביטחון מלאה הן בבית שלכם והן בעבודה.

שירותי מוקד אבטחה

רמת החיים של רוב הישראלים נמצאת במגמת עלייה מתמדת. זוהי כמובן בשורה טובה, אבל מצד שני אי אפשר להתעלם מכך ש"מרבה נכסים מרבה דאגה", אותו פתגם של חז"ל שמתגלה שוב ושוב כמדויק. האיומים הרבים שיש כיום, גם על עסקים, גם על מתקנים רגישים וגם על בני אדם, מחייבים מענה מקצועי. המשטרה לא תמיד יכולה לספק הגנה מסביב לשעון לכל גורם מאוים ולכן הפתרון הוא בשוק הפרטי. בחלק גדול מאוד מהמקרים אסטרטגיית ההגנה כוללת גם חיבור אל מוקד אבטחה, וכשזה המצב חשוב לבחור בחברה שמפעילה מוקד מקצועי במיוחד כמו SIH אבטחה.

מוקד שמירה וביטחון

הגנה 24/7 – מוקד אבטחה מאויש בצוות מקצועי מספק לעסק, או לכל גורם אחר שנמצא תחת איומים, במענה 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה.

* תגובה מידית – כשמוקד האבטחה מזהה סיכון או כל תרחיש שעלול להתפתח לכדי בעיה, הוא מפעיל באופן מידי כוחות בשטח שיספקו את המענה הדרוש.

* תיעוד – במקרים רבים מוקד האבטחה מספק לאחר סיכול האיום, גם את המידע הנחוץ לצורך בירור זהות הגורם שניסה לפגוע בעסק ותורם להרשעתו.

* שקט נפשי אמיתי – כשאתם יודעים שיש גוף מקצועי ומיומן שמפקח על הנעשה אצלכם בעסק, אתם יכולים לישון בשקט באמת.

חברות מוקד אבטחה

מוקד אבטחה הוא כאמור חלק מאסטרטגיה מקיפה שמייצרת רמת ביטחון מרבית. פעילות המוקד של SIH אבטחה מבוססת על ניצול מושכל של אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, ועל כוח אדם מיומן שמתפעל את המוקד באחריות ובמקצועיות. גם האסטרטגיה עצמה נבנית על בסיס ניסיון של שנים רבות מאוד, כשעוד כדאי לדעת שמייסדי החברה הגיעו לתחום לאחר שירות ביחידות איכותיות במיוחד בצה"ל, בשב"כ ובמוסד. הערכים שמאפיינים את היחידות הנ"ל מאפיינים גם את הפעילות של SIH, באופן כללי והן ספציפית במוקד האבטחה שמפעילה החברה.