SIH – חברת ניקיון ואחזקה  

אחזקת מבנים ובניינים הינה משימה מסובכת ובעלת חשיבות גבוהה בין אם במגזר הפרטי ובין אם בציבורי או העסקי.

בתוך תחום אחזקת המבנה ישנם:

  • תחזוקה רגילה: כוללת בדיקות תקופתיות, שיפורים קטנים והחלפות חומרים כדי לשמור על תפקודם התקין של המערכות והמבנים.
    תיקון ושיפוץ: כשמבנים חווים נזקים, תקלות או נזקים משימוש, נדרשות פעולות תיקון ו/או שיפוץ. דבר זה יכול לכלול תיקון של תקלות חשמליות, דליפות מים, סדקים בקירות ועוד.
  • בקרת איכות ובטיחות: אחזקת המבנים כוללת גם בקרת איכות, ובטיחות כללית כדי למנוע תאונות ונזקים בזמן העבודה.
  • שירותי ניקיון: שירותי ניקיון מתקדמים הכוללים ניקיון יומי ושוטף לבניינים משרדים. הניקיון מתבצע לפי הצורך, גם לפני וגם לאחר שעות העבודה, כך שהמבנה יהיה מוכן לשימוש בצורה נעימה ונקיה.
  • שירותי אבטחה: שירותים מעמיקים הכוללים הערכת סיכונים, בניית אסטרטגיה, ביצוע בפועל ושליטה מרחוק על מערך רחב של מאבטחים ואנשי ביטחון כלליים.

חברת SIH ישראל אבטחה, ניקיון ושירותים בע"מ היא חברה מובילה בתחום המתמקדת בסיפוק שירותי שמירה, אבטחה וניקיון למגוון רחב של לקוחות מהמגזר הפרטי, העסקי והציבורי. החברה עומדת בפני תקני איכות ורישוי המחמירים ביותר והיא מבצעת את שירותיה בהתאם לנהלים קפדניים.

SIH – חברת ניקיון ואחזקה  בעלת ניסיון עשיר בתחום, החברה מציעה מגוון רחב של שירותים ללקוחותיה. החברה מבצעת בדיקה מדוקדקת של אופי העבודה ומתאימה את סדר היום לדרישות המקום, כולל תוכנית עבודה מסודרת ולוחות זמנים המותאמים לצרכי הלקוח. החברה מתייחסת בקפידה לאיכות השירות ומציעה צוות עובדים מקצועי ומיומן, בפיקוח צוות מנהלים ומרכז בקרה ארצי.

תחומי השירות שבהם החברה פועלת כוללים שירותי שמירה ואבטחה, ניהול ואחזקה, וניקיון. חברת SIH עומדת ברישיונות הנדרשים על פי החוק, וכוללים רישיון משרד המשפטים לשירותי שמירה וחקירה, אישור עבודה עם גופים ציבוריים, אישור על ניהול ספרי חשבונות, רישיון קבלן שירות – אבטחה וניקיון, ותו תקן ISO 9002 ו-SA8000.