איך עובדת שיטת שטיפה בלחץ?

שטיפה בלחץ היא אחת משיטות הניקיון האפקטיביות ביותר. מדובר בשטיפה עם מכונות ייחודיות הכוללת כמובן שימוש בגרניק, הצינור הענק שכולנו מכירים. מובן כי לא  ניתן לבצע זאת לבד בבית ונדרש לכך צוות מומחים שיודע להפעיל את המכונות הייעודיות לניקיון מסוג זה. אם אתם זקוקים לשירות זה, תוכלו להיעזר בחברת ניקיון המתמחה בכך, חברה שיודעת להתאים את חומרי הניקיון המיוחדים לכל סוג כתם עיקש. חברת SIH אשר מציעה שירותי ניקיון ואבטחה מהאיכותיים ביותר בארץ,  היא הכתובת שלכם.

למי מתאימה שטיפה בלחץ?

שטיפה בלחץ יכולה להתאים למגוון מצבים. בין אם מדובר בשטחים גדולים הזקוקים לניקיון מסיבי, או אולי בכלל למשטחים מורכבים דוגמת משטחים מחוספסים או משטחים העשויים מאבן קיר ירושלמית- סוג ניקיון זה יכול להתאים. אם יש כתמים עיקשים שלא יורדים באופן אחר, או אולי כתמים שנמצאים בזווית בעייתית שלא ניתן להגיע אליהם כמו בין סדקים או בין רצפות- גם כאן סוג שטיפה זה יכול להתאים. לעתים לקוחות פונים אלינו מיואשים, אין כמעט כתמים בעולם ששטיפה כזו לא תצליח להוריד, כך שיש תקווה לכל לכלוך.

תהליך העבודה

על מנת לקיים תהליך שטיפה בלחץ נדרשת חברת ניקיון המתמחה בכך. שיטה זו עובדת עם מכשירים ייעודיים וחומרי ניקיון מיוחדים. חברה המתמחה בכך יכולה לדעת אילו מכשירים מתאימים לאיזה סוג כתמים ולהתאים את חומרי הניקיון והכמות לטובת הניקיון המיטיב ביותר. חברת SIH מתמחה בניקיונות מסוג זה. עם צוות מומחים אדיב ומסור, אף כתם לא יישאר אדיש! אל תהססו, גם הכתמים העיקשים ביותר יכולים לרדת אחרי ההתערבות המסיבית שלנו. אנו מקפידים על מקצועיות, איכות, בטיחות ושיתוף פעולה מלא עם הצרכים שלכם. בין אם אתם זקוקים לניקיון חד פעמי, או אולי לדיל קבוע- איתנו תוכלו לעלות על דרך משותפת ונקייה מאי פעם. מעבר לשטיפה בלחץ אנו מציעים מגוון שירותים נוספים. בין אם תזדקקו לשירותי ניקיון משרדים, ניקיון מסיבי אחרי שיפוץ וניקיון משטחים ייחודים כמו דק- אצלנו תמצאו את כלל השירותים שאתם זקוקים להם. אז קדימה, למה אתם מחכים?