בואו לגלות מי דרושים לאבטחה בנתב"ג

זו היא מודעת דרושים אבטחה בנתב"ג, ומדובר בעבודה מרתקת ומושלמת לצעירים! אם אתם אחרי צבא ובעלי שתים עשרה שנות לימוד, ייתכן ומצאתם עכשיו את העבודה שחיפשתם. העבודה במקום רגיש והומה אדם כמו נמל התעופה בן גוריון מצריכה את אנשי הצוות המיומנים ביותר. דרישות הסף הינן השכלה תיכונית לכל הפחות, סיום צבא ורצוי ביחידה מובחרת, בריאות תקינה וכושר גופני גבוה ונכונות לעבודה במשמרות. חברת SIH היא חברה המתמחה באבטחה, ניקיון ואחזקת מבנים. אנו חותרים להעסיק את הצוות המסור, המקצועי והאיכותי ביותר. אין צורך בניסיון קודם, בואו אלינו ויחד נלמד איך להפוך למאבטחים מיומנים ומקצועיים.

מודעת דרושים אבטחה בנתב"ג – כל הפרטים

כאמור, נתב"ג הוא אחד מהמקומות הומי האדם והרגישים ביותר בישראל. בשל תפקידו הייחודי, כשדה התעופה הגדול ביותר לטיסות לחו"ל בארץ, עוברים בו מדי יום המון בני אדם. כשאנו מפרסמים מודעת דרושים אבטחה בנתב"ג, אנו מכוונים לבניית צוות איכותי במיוחד. בדיוק בשביל זה, מועמדים שיימצאו מתאימים יעברו הכשרה הכוללת חתירה למצוינות, מיומנויות אבטחה שונות ומחויבות לתפקיד. אנו מציעים אופציות צמיחה והתקדמות רבות, יחד עם תנאים סוציאליים מצוינים. השכר שאנו מציעים הינו מהגבוהים ביותר בשוק, על מנת לשמר את הצוות האיכותי והמיומן שלנו לאורך טווח.

קצת עלינו

חברת SIH מתמחה באבטחה, ניקיון ואחזקת מבנים. יש ברשותנו צוות מומחים, ואנו שמים דגש רב על הכשרת העובדים לכדי מצוינות יתרה. ישנן מגוון סוגי משרות וביניהן משרה בהיקף מלא או משרה בהיקף חלקי. הדרישות הגבוהות שלנו נועדו ליצור צוות מצוין שימשיך איתנו לתקופה ארוכה וילמד את תחום אבטחת המתקנים בצורה המקיפה ביותר. הידע הנרכש יוכל לשמש אתכם במגוון משרות בהמשך הדרך המקצועית. מעבר לדגש על צוות מקצועי ומיומן, אנו שמים דגש רב גם על עבודה עם הטכנולוגיה האיכותית ביותר בשוק. כלל ציוד האבטחה והמיגון העומד לרשותנו הינו משוכלל ובעל תו תקן של איכות ומקצועיות ללא פשרות. אז אם אתם מחפשים עבודה שמפעילה את המוח ואת הגוף, שיש בה שכר גבוה ותנאים סוציאליים נהדרים- הגעתם למקום הנכון!